Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ağustos '11

 
Kategori
Şiir
 

...

...
 

... 

Yine uyanmışım, sağırım, körüm…
Yine çay demlenecek,
İki tane zeytin, bir tutam ekmek…
Sen de uyanmışsındır kimbilir…
Terliklerini giymiş, yüzünü yıkamışsındır…
Hala esniyorsundur, kimbilir mutlusundur,
Çaya şeker katılacak, çay karıştırılacak…
Bir tutam ekmek koparılacak,
İçine zeytin konulacak…
Çok güzelsin, uykulu gözlerin daha bir hoş…
Çayımı tazeler misin…
Kim bilir sen de çay demliyorsundur…
Mutfaktasındır kimbilir…
Bir koşturmaca, işe gidilecek,
Bir mücadele, kazanç sorgulanacak…
Sen de yoksun ya!
Eve gelinecek…
Yine kör sağır karanlık,
Şimdi uyuma vakti…
Penceremden sana bakıyorum...
Kim bilir sen de ayaktasındır...
Aynı yıldızı beğenmişizdir...
Kim bilir, yastığa başını koyduğunda beni göreceksindir...
Saçların gözlerine düşmüş...
Parmak uçlarımda nefesin...
Ben bir yanı bozgun, yıkık...
Gözlerim sana düşmüş...
Sabah uyandığında ilk beni göreceksindir...
Kim bilir...
İyi geceler Sevgilim.

 

 
Toplam blog
: 5
: 16437
Kayıt tarihi
: 30.11.06
 
 

Adana'da üniversite öğrencisiyim... Saçmasapan düşüncelere koyuluyorum... Her insan muhakkak arad..