Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '15

 
Kategori
Anılar
 

' Ben size gösteririm' dedi

' Ben size gösteririm' dedi
 

1989 yılında memur arkadaşlarla konut yapı kooperatifi kurdum. Kurmaz olaydım. Arkadaşların çoğu arsanın pahalı olması nedeniyle ayrıldı. Dışardan öğretmen, komiser, doktor üye aldık. Çileli bir süreç de başlamış oldu. Hazineden ihale ile arsa satın aldık, arsada problem çıktı. Çilemiz de başladı. Psikolojim bozuldu. Psikiyatrist bana; ' bir resim yap' dedi. Bir ev resmi yaptım. İmar kanununu aldım, tamamını inceledim ve 18 maddeye göre Belediye arsamızı imara uygun hale getirebilirdi ancak yasal bir zorunluluğu yoktu. Takdir ve yetki tamamen Belediye başkanına aitti.

Kooperatif başkanı olarak Kdz.Ereğli Belediye Başkanlığına verilmek üzere bir dilekçe hazırladım. Belediye başkanı Ruhi Cöbekoğl, partisi sosyal demokrat bir partiydi. Makamına girdim, dilekçeyi verdim, okudu ve  ' olmaz böyle şey' diyerek dilekçemi fırlatıp attı, ağır ağır yere düştü. Yerden eğilip dilekçemi aldımve ' sayın başkan siz vatandaşın dilekçesini geri çeviremezsiniz, talep uygun görülmezse yazılı olarak red cevabı yazarsınız' dedim ve tekrar dilekçeyi masanın üstüne koydum. Mürekkepli dolma kalemi eline aldı ve kızgın bir şekilde ' ben size gösteririm' dedi. Havale ederken dilekçe kısmen yırtıldı. Ben o yılda Kdz.Ereğli Vergi Dairesinde memur olarak görev yapıyordum.

Kooperatifimize olumlu ya da olumsuz cevap verilmedi. Sorunu başka bir şekilde çözdük tabi. Şimdi Kdz. Ereğli Kadı Tarlası mevkiinde beş katlı on daireli bir apartman var. Benim için hayatımın çileli yılları oldu ama sonunda başarmıştık.

Hani atanmışlar seçilmişler tartışmaları yaşanıyor bazen, o tartışmaları anımsadım birden.

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..