Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ekim '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
Okunma Sayısı
989
 

‘’Kalite, müşteri odaklı olmak ve müşteri beklentilerinin önüne geçmektir. ‘’

‘’Kalite, müşteri odaklı olmak ve müşteri beklentilerinin önüne geçmektir.  ‘’
 

Allahhhh! Yine bir Pazartesiiii…
Pazarın ertesi…
Nasılsınız efendimmmm?
Keyifler iyidir inşallah?
İyi mi?
Maşallah, maşallah!

***

Azıcık limonide olsanız, boş verin… Yaa…
Hayat yaşamaya değer her türlü aksiliğe zorluğa rağmen.
Siz istediğiniz kadar kendinizi yiyip bitirin, vakti zamanı gelmediyse nafile…
[Mevlana - Rumi] derki;
‘’ Bazen bitmek bilmeyen dertler yağmur olur üstüne yağar. Ama unutma ki, rengârenk gökkuşağı yağmurdan sonra çıkar.’’

Öyle bir şey bu abi…

***

Hal hatır sorduk ve şimmmmmdiiii…
Evvet dostlar, bir Pazartesiyle ve yeni hafta ile mecburen karşı karşıyayız.
Bol bereket, dostluk, sevgi yağmurlar gibi yağsın üzerinize diyerek başlayalım sohbetimize.
Efendim, özellikle biz bayanlar alışverişi yaptığımızdan nerede, ne kadar biliriz piyasayı.
Kulaklar deliktir yani.
Nerede, yâda kalitesi değil de daha çok ürünün ne kadar ucuz olduğu ilgi çekmede ön sırada olur çoğu zaman.
Ha, ayni kalitedeyse daha aşağı fiyata almak, akıllıca.
Ya değilse?
Fiyatta göz ardı ettiniz ya bir hasar, arıza çıkarsa?
Aldığınız yere gidersiniz doğal olarak. Yani…
Ya, aldığınız yer çözüm bulmazsa?

***

Her sektör kendi içinde AVM ‘leşti diyorum ben acizane , ürün ve firmalar şubelik vererek ülke genelinde pazar buluyorlar bu sayede sanki.
Sanki mi?
İş buraya gelince bir ürünü aldınız bu çok firmalı ürün satan şube yerlerinden.

— Di mi?
— Hııı…
— Aldığınız yer çözümde bulmadı.
— Hııı
— O zaman artık teknolojinin harikalarından yararlanmak kalır size.
Telefon, internet…
—Ya Nefise, Allah aşkına koca koca firmalar döner mi bize, diyebilirsiniz.
— Ben de derim ki kocca kocca firma olmak kolay değil bu bir. Eğer kocca kocca firmalığınızı devam ettirmek istiyorsanız tüketiciden gelen her çağrıya dönmek zorundasınız.
Sonuçta siz tüketici olarak bir adım atmazsanız, Allah aşkına nereden haberi olacak?
Buda iki.

***

Bakın bugüne kadar aldığım ürünlerde ki bu ürün ister birinci el isterse şubeden alınmış olsun bir arıza yada kalite eksikliğinde aldığım yere geri döndüğümde elim hiç boş dönmedim.
Birinci elde tabi daha kolay oluyor bu.
Ama aldığınız ürün birinci satışta değilse yani firmanın kendi mağazası değilse biraz daha uzun bir iletişim oldu.

***

En son böyle bir durumla dört beş sene önce yaptırdığım perdelerim de oldu. Perdelerim Dikey Perde. (Ölçü alınıp üretici firmaya veriliyor sipariş ve…)
Ödememin bir kısmını da yapmadım sırf bu yüzden.
Garantili olan ürün için hareket olmazsa benim ödeme için elimde de olmaz o hareket.
Birkaç defa problemi bildirdiğim halde dönüş ve sonuç beklendiği gibi olmayınca bende üretici firmaya ulaştım.
Hem de internet üzerinden öyle yüzyüze telefonda değil.
Bir gün sonra telefonum çaldı.
Karşımda Firmanın yetkilisi nazik şekilde bana bir başka şubelerine yönlendireceklerini söyledi.
Bir iki gün sonra o yer beni aradı ve gelip hem ölçü , hem arızalı olanları aldılar.

***

Bende böylesine tüketiciyle ilgili olan firmayı açıkçası merak ettim ve araştırdım.
Karşıma müthiş bir başarı öyküsü çıktı.

OBA PERDESAN Türkiye’de “Dikey Perdeyi” ilk kez üreterek, ülkemizde ilk kez “Modern Perde Sistemleri” kavramının yerleşmesini 38 yıllık tecrübesiyle sağlayan ve Dikey Perde, Jaluzi Perde, Stor Perde, PVC Perde, Katlamalı Perde, Tirajlı Perde, Japon Perde, Screen Perde, Ahşap Stor Perde ve Ahşap Jaluzi Perde ürünlerinin üretimine devam ederken, yurt genelinde ihtiyacın %60’ını karşılayan, iç ve dış piyasada ki üreticilere de ham madde veren bir firma. Sürekli yükselen grafiği var.
Türkiye’de ilklere imza atan bir marka. Referansları dudak uçurtacak cinsten(Cumhur Başkanlığı Köşkü, Bursa Divan Pastaneleri, Alfa Laval End. Ekipmanları, Aslanlı Örme, Bayer İlaç , Bellona, Cıtıbank, Confetti Crown Plaza, Daf Kilit, Eros çamaşırları, Fem Dershaneleri, Formula-1 Grand Prıx - İstanbul Park, Galeri Artist,
Güral Porselen, Hollanda Hava Yolları, Işıklar Askeri Lisesi - Bursa, İst. Ortopedi Merkezi, İstanbul Teknik Üniversitesi, İstanbul Üniversitesi, İstikbal, İsviçre Konsolosluğu, İş Bankası, Koçnet, Orsan Tekstil, Pelit Pastaneleri, Migros, Mng Kargo, Teknokent, Odtü, Rahmi Koç Müzesi, Sütaş, Swıss Hotel… Ve Daha Sayamayacağım, zira sayarsam sayfalar dolacak yerler)

Özellikle vizyonu dikkatimi çekti.

Vizyonun da diyor ki;

''Sürekli ve gelişen müşteri memnuniyeti ilkesi ile çıktığımız yolda gelişmiş teknolojiyi kullanarak ürün yelpazesi ve müşteri isteklerini geliştirerek, verimliliğimizi arttırarak, yurt içi sektördeki liderliğimiz ışığında, yurt dışına açılmak ve modern perde sistemlerini daha ileriye taşımaktır.
Kalite, müşteri odaklı olmak ve müşteri beklentilerinin önüne geçmektir. ''

***

İşin özü ve son sözü bu galiba…
‘’Kalite, müşteri odaklı olmak ve müşteri beklentilerinin önüne geçmektir. ‘’

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 334
Toplam yorum
: 224
Toplam mesaj
: 28
Ort. okunma sayısı
: 444
Kayıt tarihi
: 26.07.07
 
 

Yaşama değer veren bakış açısıyla biraz antika sayılabilecek düşüncelere sahip bir insanım. Geçmişte..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster