Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '07

 
Kategori
Müzik
 

''Kim dokunduysa sana ona git !''

''Kim dokunduysa sana ona git !''
 

“Yaptım çünkü aşık oldum” deme, konuşma
Ona öyle demezler buralarda
Alem inansa sözüne ben inanmam

Beş para eder mi varlığın ?
Ki yokluğun beni acıtsın
Alem eğilsin önünde, ben eğilmem

Yapma , dokunma
Kim dokunduysa sana ... ona git
Nerde unuttuysan beni ... orda kal
Ezdirmem kendimi sana


(Emre Aydın )

Delicisine bir tutkuyla bağlı olduğunuz ya da çok sevdiğiniz birinin diyelim ki bir gün gelip te bir başkasına aşık olma ihtimalini düşünmek (hani bu ihtimali kafanda kurup olmasını beklersen yol alamazsın, öyle parayona dolaşamazsın o ayrı bir şey de), hani ihtimalden öte sana nasıl anlatacağımı bilmiyorum ama ben bir başkasına aşık oldum deyirverse o kişi, o an için yüreğinizde derin bir yara açılır, tartışılmaz bir şey. Hani o an için diyorum, diyorum, çünkü en sevdiklerinizi kaybetmek gibi daha büyük bir acı yaşadığınızda ben ne yaşamışım ki diyorsunuz. Sadece kaybetme korkusu yaşamanız bile böyle düşünmenizi sağlıyor, emin olun.

Ama işte canınız o an için çok yanar işte, karanlığın dehlizlerinde kaybolmak isterseniz. Bu durumu da kabullenmek istemeyen mantığınız , nasıl, neden niçin sorularınız bir süre sizi mahvetmek için yeterlidir.
Hangimiz böyle bir durumu kabullenmek ister ya da kaldırabilir ki.Böyle bir durumun ne kendim ne de başkalarının hiç yaşamamasını istemememle beraber, birlikte olduğunuz insanın yanında bir başkasını düşünerek, bir başkasını hayal ederek ihanetlerin en büyüğünü de hem ona en çok kendinize yaşatmayı asla istemem.İnsan önce kendini kandırmış oluyor.Böyle bir ihaneti yaşatıcağına ayrıl , bitsin. hem onu aldatmaya hem kendini kandırmaya bir son vermiş olursun.Hiç kimse böyle bir ihaneti haketmez diye düşünüyorum.

Nerden girdik bu konulara, neden açıldı bu konular derseniz, çok sevdiğimi devamlı sayıkladığım, şarkılarını dinlemekten hala bıkmadığım , Sevgili Emre Aydın' ın ''Afilli Yalnızlık '' albümünün 2 .klip şarkısı ''Kim dokunduysa sana ona git '' şarkısını izleyince , işte bu satırlar döküldü buaraya, Eh şarkımızın ana teması İhanet olunca bu konular açılmaz mı?

Söz tekrar Emre'ye gelirse belki müzik kanallarında yayınlanmaya başlayalı çok olmuştur ama ilk klip kadar başarılı bir video olmuş.Sanırım şarkı nasıl dememe gerek yok, devamlı şarkılarından bahsedip duruyorum zaten :)Ve ve bu klibinde de kendisine ''Afilli Yalnızlık'' şarkısında olduğu gibi Sevgili Şebnem Dönmez eşlik etmiş.Bu klibinde de diğer klipte olduğu gibi benzer bir rolle karşımıza çıkıyor , klibi , çok iyi anlamdıramadım henüz.Ama ilk klibinden çok farklı değil, yine enteresan , şaşırtıcı ve her zaman ki gibi çok güzel .

İlk konserini izleme olanağını bulan ben , sahneye çok geç çıkmasıyla ufak bir hayal kırıklığı yaşamıştım.Belki çok yorgun bir şekilde iş çıkışı gitmemin ve inanılmaz bir kalabalık içerisinde sahaneye çıkmasını beklemem çok can sıkıcıydı , işte bir de geç çıkınca. Ama güzel bir sahne perfomansıydı, hakkını yemeyelim.

Eh gidiyorum ben , kalın sağlıcakla demek düşer bana

Sevgiyle

 
Toplam blog
: 61
: 1257
Kayıt tarihi
: 24.08.06
 
 

  Bir şair, bize Güzellikten Söz Et, dedi. O da yanıtladı: ''Nerede arayıp, nerede bulacaksınız g..