Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '11

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

‘Aşkımız bitti, evliliğimiz monotonlaştı, ne yapmalıyız?’ Evlilikte aşkı öldüren 15 hata

‘Aşkımız bitti, evliliğimiz monotonlaştı, ne yapmalıyız?’ Evlilikte aşkı öldüren 15 hata

“Eşimle büyük bir aşkla evlendik. Ama şimdi aşkımız bitti, evliliğimiz de monotonlaştı. Ne yapmalıyız?”

Bu ve buna benzer soruların sorulduğu çok sayıda mail geliyor.

İşte evlilikte aşkı öldüren 15 hata:

1)Nasıl olsa evlendik. Artık o benim eşim.

2)Birbirimizi seviyoruz. Aşkımızı yaşatmak için ayrıca çaba göstermeye gerek yoktur.

3)Ne giydiğine dikkat etmem. İltifat etmeyi hiç sevmem. Yaptıklarını takdir etmem anlamsız. Ev işleri onun görevi…

4)Hata yaptığında acımasızca eleştiririm. Asla özür dilemem. Evde kuralları ben koyarım. Eşim benden farklı düşünemez.

5)Evlilik yıl dönümü, doğum günü gibi günleri takip edemem. Hediye almaya vaktim de yok. Çünkü işlerim çok yoğun.

6)Onu sevdiğimi çok iyi biliyordur. Bunu sık sık söylemeye ne gerek var?

7)Evde kararları ben veririm. Onun fikrini dahi almam.

8)O konuşurken, fazla önemsemem. Çünkü ne söyleyeceğini biliyorum. Herkesin içinde de olsa sözünü bölmekten çekinmem.

9)Kendime bakmama, spor yapmama, giyimime özen göstermeme gerek yok. Alan aldı satan sattı.

10)Sahilde el ele dolaşmakmış, gün batımı izlemekmiş, öyle şeyler bizde olmaz.

11)Beni sinirlendirdiğinde aklıma geleni sayarım. Başkasına da canım sıkılsa ondan çıkartırım. O benim eşim, her şeye de kırılmasın.

12)Tatile nereye gideceğimize dahi ben karar veririm. O da buna uymak zorundadır.

13)Birlikte sinemaya, tiyatroya, konsere gidemeyiz. Bunlara zamanımız mı var?

14)Yemekleri genellikle ayrı yiyoruz. Ben eve çok geç gelirim. Ne yapıyorsam onun için.

15)Bizim birbirimizle ilgili sohbetimiz pek yoktur. Ben eşimden çok arkadaşlarımla dertleşirim.

Değerli okurlarım, bu önemli konuda yorumlarınızı bekliyorum.

Mutlu ve sağlıklı kalın

Cengiz Hortoğlu

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..