Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '07

 
Kategori
İlişkiler
 

"Ayrılık Şarkısı"

"Ayrılık Şarkısı"
 

Kemiklerimden ciğerlerime, saç tellerimden parmak uçlarıma, göz kapaklarımdan boğazıma kadar kilitlenmiş bir acı hissediyorum şimdi. Yavaş yavaş vücudumu, ruhumu kaplıyor… Zehirleniyorum, sonbahar gününün ılık rüzgârıyla…

Yatağıma gömülmüş, hareketsizce duruyorum. Gece ilerliyor ama ben kuru bir öksürüğe, öfkeyle sarfettiğim kelimelere teslim oluyorum… Usulca uzanıyorum ışığa… Beyaz bir kâğıda gidiyor ellerim… Oysa kalemimden öfke, kalemimden keder, kalemimden acı akacak… Kelimeler çarpık çurpuk yazılacak… Biliyorum ama aldırmıyorum…

Seviyorum el yazımla kendimi ifade etmeyi… Seviyorum içimdeki coşkuyu kelimelerle dans ederek, kendimce anlatmayı… Başkasına anlamsız gelse bile benim için anlam yüklü cümleler kurmayı… Seviyorum anlamsızlıklar içinde, kendi adıma çıkardığım anlamı…

Hemen şimdi, gecenin orta yerinde, vücudumu saran acıyla yazmalı… İçime akan öfkeyle, nefretle çıkacak kelimeleri bastıra bastıra yazmalı… Hemen şimdi, geç olmadan delice bir çığlıkla haykırmalı… Haykırdıkça devrilip kırılmalı saklı kalanlar… Gecenin orta yerinde… Sessiz bir çığlık yükselmeli… İçimi delercesine geçmeli kelimeler… Ayrılık; gecenin kederiyle büyümeli…

Geceye; keder, öfke ve kırık bir ezgi karışıyor… Şarkının sözleri çarpıyor duvarlara tek tek… Tiz bir sesle dökülüyor içime… Şarkı ilerliyor… Gece, öylece duruyor… Kirpiklerim delice bir ağrıya teslim… İncecik sesiyle söylüyor… Diyor ki;

"Bu gün küskün bir gün var masamda
Bütün ayrılıklardan arda kalmış
Ayrılık usulca büyür içimde
Sonra usulca uzaklaşır
Aramızda ne yer var ne de zaman
Ne başka bir yüz ne başka insan
Ayrılık saksıdaki çiçeklerimiz gibi büyür
Sessiz ve nedensizce durmadan (Ezginin Günlüğü/ Ayrılık Şarkısı)"

Kalemi bırakıyorum bir kenara… Katlayıp koyuyorum uzun ince zarfın içine… “Hoşçakal” yazıyorum üzerine… Karanlığa bırakıyorum… Gece duruyor… Veda ediyor kelimeler… Başımı yastığıma gömüyorum… Derin bir acıya teslim oluyorum… Uyandığımda bitecek ve gülümseyecek hayat… Biliyorum…

Fotoğraf : Tarık Aytaç Gürbüz

Dinlemek isteyenler için Ezginin Günlüğü’nden muhteşem bir şarkı;
http://www.youtube.com/watch?v=edYGsGvk0oA&NR=1

 
Toplam blog
: 194
: 1525
Kayıt tarihi
: 04.08.06
 
 

1981 yılında aslında istenmiyor olsam da geç alınan karardan dolayı hayattayım:)) Haritacıyım ve işi..