Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '14

 
Kategori
Haber
 

“Başka bir şey düşünmek mümkün değil” Haberler.com/ Gündem Özel/ Melih Gökçek

“Başka bir şey düşünmek mümkün değil”  Haberler.com/ Gündem Özel/ Melih Gökçek
 

Görüldüğü üzere önde gidiyorlar; emin adımlarla birbirlerine destek vererek; resim int. alıntı


 Sayın Gökçek: Yüzde 99.99 ihtimalle Cumhurbaşkanlığı koltuğuna oturabilecek adayların isimlerini “Gündem Özel” programında açıkladı. Ya Sayın Gül; ya Sayın Erdoğan; başka bir isim düşünmek mümkün değil tezine katılmakla birlikte…

 Ben biraz daha farklı düşünüyordum ya da düşlüyordum.

Dünya hasetten çatlasın; gözleri yuvalarından fırlasın; ne kadar çağdaş olabileceğimizi görsünler isterdim.

Benim gönlümde yatan adayların da soyadları aynı lâkin  adları çok daha etkileyici ve bu göreve: Hangisi seçilirse seçilsin başarılı olacağından eminim.

Hayrünnüsa: Derin anlamlı bir isim(kadınların hayırlısı)

(18 Ağustos 1965 doğumlu) Liderlerin Burcu Aslan Burcu, yıldızı güneş

Emine: İnanılır, güvenilir, korkusuz, tehlikesiz; bir liderin olmazsa olmaz vasıfları… Kuranı Kerimin dört ayetinde kendine yer bulan güzel ve derin anlamlı bir isim…  

Emine Erdoğan (21 Şubat 1955 doğumlu)

Melih Gökçek’e göre Gül ve Erdoğan isimleri siyaset alanında bir müddet daha gündemde kalacaklar.

Neden olmasın?

Hayrünnüsa Hanımefendi Gül değil mi?

Emine Hanımefendi Erdoğan değil mi?

Adaylıklarını koyarlar ise…

Siyaset dünyamıza renk gelir ve hiç kimse siyaset arenasını monotonlukla itham etmeye yeltenemez.

Alev Meisel

11 Nisan 2014 Cuma Merhaba İzmir                

   

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..