Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ağustos '13

 
Kategori
Güncel
 

"Bayram gelmiş neyime..."

"Bayram gelmiş neyime..."
 

Torunlarım, Eylül- Ela ve yeşil gözlüm:)


Bayram demeye dilim varmıyor pek...

Bakın yıllardan beri neler bekliyorum bugünlerden ben...

“MAVİ KANATLI KUŞ

Kanatları deniz gibi masmaviydi

Gagası cilalı tertemizdi

Pençeleri hele pençeleri

Arslan pençesiydi sanki o pençeler

.

Mavi kanatlı kuş

Mavi kanatlı kuş

Duydu sesimi Mavi kanatlı kuş

Geldi yanıma kanatları ne kadar hoş

.

Mavi kanatlı kuş

Aldı kanatlarına beni

Götürdü uzaklara

Yıllar sonrasına

.

İşte dedi

Gör bakalım geleceğini ülkenin

Gördüklerim büyüledi beni

Şaşırdım

 .

Şaşırdım gördüklerimden

Yükseklerden bakınca

Ne de güzel geldi gözlerime

Gelecekteki ülkem

 .

Şehirlerim

Ovalarım

Dağlarım

Ne kadar değişmiş eskisinden

.

Mavi kanatlı kuş süzüldü indi aşağıya

İnsanlarım değişmiş tepeden tırnağa

Barış ve kardeşlik gelmiş yüzler güleç

Koyulmuşlar hep birlikte çalışmaya

.

Gördüklerim büyüledi beni

Herkesin yüzü gençti güleçti

Bugünlerde böyle değil

Hevesimdir o ülkemde yaşamak

.

Mavi kanatlı bir kuştu o

Gösterdi bana gelecekteki ülkemi

Kavga yok dedikodu yok

Şimdiler ne böyle 

.

Ülkem yıllar sonraki ülkem

Kapatmış arayı diğer ülkelerle

Silkinip kalkıvermiş ayağa

Aç yok açık yok elin tokuna el açan yok

.

Mavi kanatlı kuş Mavi kanatlı kuş

Al beni de al beni de

Kendim burada

Kalbim orada, orada dursun”

(Halil Güven-Mavi kanatlı kuş)

***

Ben hala "Mavi kanatlı kuş"un gösterdiği o ülkeyi bekliyorum.

Bayram yapmak için...

Sevgilerimle...

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..