Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ekim '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

"BUHAL", "OHAL" den beter!..

"BUHAL", "OHAL" den beter!..
 

Şairin dediği gibi "ben susarsam sen matem et !..


Bu dönemde ne yazık ki her sabah beni yürekten yaralayan bir haberle sarsılıyorum. Bu sefer, basına, başka bir deyişle, düşünce özgürlüğüne indirilen darbeyle irkildim. "Herhalde sıkıyönetim ilan edildi" diye geçti içimden. Balkona çıktım, etrafa baktım, ne bir asker gördüm ne bir tank...

"Herhalde OHAL" dedim kendi kendime. Hayır, OHAL da yoktu. Atasözü ve vecizeler, şiirler, sanat haberleri içerikli 4 edebiyat sitesinin bir gün içinde aynı mahkemenin ayni tarih ve sayısıyla erişimlerinin engellenmesi neyin nesidir?

Gerekçe gösterilmediği için merak ediyorum. Şimdilik yorum yapmıyorum. Fakat, Türkiye'nin siyasi gidişatına bakarak, BUHAL; OHAL 'dan beter!.. diyorum. Her şeyi öyle sessiz gerçekleşiyor ki, bu haberi de sanırım ilk kez ben duyurmuş oldum.

Haber , yarım kalmasın diye o sitelerin adını da söylemiş olayım:

YAZARLAR TARLASI

ALTIN EDEBİYAT

DEMOKRATİK EDEBİYAT

GORKİ EDEBİYAT

Şemsettin Murat bildirdi.

 
Toplam blog
: 155
: 1573
Kayıt tarihi
: 20.09.08
 
 

Diyarbakır doğumluyum. Eğitim Enstitüsü Türkçe Bölümü mezunuyum. Hazro TÖB-DER Şubesi başkanlığını y..