Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

(D)üşüyorum

(D)üşüyorum
 

Üflesekte sesi çıkmayacak

bir ney gibiyiz,

Ne vaktimiz var

Ne nefesimiz yeter…

Gözlerin koptu

yüreğimin alkışlarından

şuracıkta bir zavallı

(d)üşüyor bakışlarından


Biliyorum, sevdiceğim bir kıyamet gülü

öleceğim veda günü

Gökteki ay gibi

aşkım gecelerin mahkumu


Ne sen aç istersen bu sayfayı

Ne de ben lekeliyim beyazları

sen bir uçta

ben uçurumun başında,

korkarım düşmekten

seni sevip çekip gitmekten


Bir tutsan elimden gökyüzü

yıkılmasa dünya başıma

bir unutsam seni

serpilsem ufuklara


Saat çok geç

anlamsız artık elimizdeki.

Hiç sormasam

gecenin düşü olmaz

ya da sana sorsam

ne düştü, kalbinin

ateş topraklarına olur olmaz


Siyahın gölgesinde

Gölgelerin sahipleri kayıp,

gölgeler ki hiç öğrenilmemiş…


Bir tutsan elimden gökyüzü

çıksam bulutlara

bir sevsen beni

dönmesem yarınlara…


Korkarsın sevgimden, tanısan düşlerimi……

 
Toplam blog
: 59
: 2088
Kayıt tarihi
: 07.11.07
 
 

Psikolojik Danışmanım, 3 tane dünya tatlısı çocuğum var. Beşiktaşlıyım... Psikolojiye doğuştan bi..