Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

"Ek Gösterge 3600"ü Bekliyorum

“Öğretmen polis ve hemşire emeklilerinin
Ek göstergelerini 3600’e çıkarıyoruz”

T.C. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan)

Ağustos ayı için geçerliydi bu söz
Halen daha gerçekleşmedi
Akşam baktım
Bir polis çocuğu
Bu soruyu yine sordu Cumhurbaşkanımıza
Yanıt aynı “bekleyin”

Ben bu konuda beklemeyeceğim
Ve bu işlemin
Hemen gerçekleştirilmesini istiyorum
100 yıllık bir Cumhuriyetin Başkanı
Verdiği sözde kesinlikle durmalı canlarım

Cumhurbaşkanı
Hesap kitap yapmadan konuşmamalı
Konuşursa
Bu konuda hesap kitap tamamdır demektir

Ve canlarım
Hesap kitap tamamsa o zaman
Verdiğin sözü yerine getirecek Cumhurbaşkanı

Bir lider
Verdiği sözü yerine getirmekle
Halkın gönlünde daha güzel yer bulur
Bir lider
Söz verir sözünü unutursa
Ya da hesap kitap tutmuyorsa o söz civarında
Halkın gönlünde yeri soğur
Hem de gittikçe de soğur

Bundan sonraki vaatlerin bir değeri olmaz
Halk ciddiye almaz o sözleri

Bu da canlarım
Halkla iplerin kopması demektir
Yolun sonu gelmiştir demektir

Onun için ben
Cumhurbaşkanımızın verdiği sözü yerine getirmesini
Israrla bekliyorum
Öyle bakarız bir çaresine bekleyin biraza razı değilim
Açıkça belirtiyorum burada bunu

Ülke yöneten Cumhurbaşkanları
Dört başlık altında toplanan tutum ve davranışları
Gerçekleştirerek bilge lider olur
1-Doğru sözlü olacak cumhurbaşkanı
2-Verdiği sözde duracak Cumhurbaşkanı
3-Alabildiğine müşfik olacak Cumhurbaşkanı
4-Etkin dinleyen olacak Cumhurbaşkanı

Görüldüğü gibi
Bilge lider koşulları verdiği sözde durmayı içeriyor
Bu bakımdan ben Cumhurbaşkanımıza
Lütfen ek göstergemizi çabucak 3600 yapınız diyorum
Değilse hakkımı helal etmiyorum Cumhurbaşkanım

Ek göstergemizi 3600 yapınız
Ek göstergemizi 3600 yapınız
Ek göstergemizi 3600 yapınız
Hem de hemencecik yapınız Cumhurbaşkanımız

Yüzünüz güleç bahtınız açık olsun

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..