Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mart '12

 
Kategori
Eğitim
 

'Eş durumu atamalarını kaşımayın'

'Eş durumu atamalarını kaşımayın'
 

Miili Eğitim Bakanı Ömer Dinçer bugün TRT ekranında, Politik Açılım programının konuğuydu. Şu an gündemde olan ve muhalefet ile hükümet arasında sert tartışmalara yol açan 4+4+4 eğitim sisteminin ayrıntılarını anlattı. Biz öğretmenler merakla dinledik ve öğretmenlerin en temel sorunlarından biri olan eş durumu atamaları ile ilgili açıklama yapılsın diye Allah'a yalvardık. Daha önce de yeni sistem hakkında konuşan Dinçer, yine kafa karışıklığını gideremedi.

Dinçer, "Bu kanun çok farklı boyutlarda tartışılıyor. Bir takım eksik ya da kasıtlı ve yanlış bilgilerle kamuoyunun kafası karıştırılıyor" dedi.

Özellikle ana muhalefet partisi CHP'nin tutumunu eleştiren Ömer Dinçer,  "Çocukların eğitim yaşı üzerinden, kız çocuklarının okullaşma oranı üzerinden kamuoyunu meşgul etmek doğru değil. Uzlaşma önerisi kelime olmaktan öteye gidemedi. Eğer CHP'nin uzattığı el Meclis Milli Eğitim Komisyonunda CHP üyeleri olarak değerlendirilebilirse bu teklifin geri çekilmesinin dışında herhangi bir teklif içermedi" diye konuştu.

 'Okulöncesi eğitim, İlköğretim okullarının bünyesinden çıkarılıp, bağımsız ana okullarına çevrilecek.' diye konuştu. Bunların hepsi çok güzel Sayın Bakanım ama bu eş durumu atamaları hakkında çekimser cevaplarınız bizi çok üzmektedir.

Bakan Dinçer eş durumu atamalarında İl ve İlçe emrinin kaldırılacağı üzerine gelen soruyu şöyle cevapladı: 'Öğretmenlerin eşlerinden ayrı olarak sadece bir yıl çalışma zorunluluğu var.'

Benim gibi eşinden ayrı çalışan değerli öğretmen arkadaşlarım da bu açıklamadan eminim ki şunu anlayacaktır: "Eş durumu atamasını kaşımayın kardeşim."

 
Toplam blog
: 17
: 684
Kayıt tarihi
: 29.02.12
 
 

 Baskı, yönlendirme ve nasihatin kendine olsun. Yürü bakalım.     ..