Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Temmuz '09

 
Kategori
Siyaset
 

"Fasa fiso "

“ Fasa fiso” !....

Sayın okurlarım ; sanki gizli bir el ülkemi yıkıyor.

Ülkem gözümüzün önünde çöküyor.

Türkiyem şimdiye kadar görmediğimiz

beceriksiz kişilerin elinde çırpınıyor…

Bunları asla taraf tutarak yazmıyorum.

Sizde at gözlüklerinizi atın , bakın sizde göreceksiniz..

Şu hale bir bakın Allah aşkına !...

Başbakan Tayyip Erdoğan adeta polisi askere karşı

tutuyor, destekliyor , ikilik yaratmaya çalışıyor.

Yaşadığımız ortamı görüyorsunuz , yaşıyorsunuz…

İşsiz kişiler evine ekmek götüremiyor..

Bazıları , fakirin sırtından milyarlar vuranlar,

50.000 dolara deniz kenarında “loca “ kiralıyor.

Hükümet ekonomi alanında bocalıyor…

Bölgeler arasında , vatandaşlar arasında

ekonomik farklar açılıyor, tehlikeli bir hal alıyor..

Toplum patlamaya hazır bir bomba şekline dönüyor..

Bu durumda hükümet ne yapıyor derseniz ;

Yandaş medya yaratıyor, Üniversiteleri susturuyor,

Orduyu yıpratmaya çalışıyor..

Okumuşların çoğunu Ergenekon la korkutuyor..

Şimdide sıra yargı da…

Oda teslim alındı mı işleri tamam.

Geçen gece yarısı , muhalefet uyurken , yargıda

AKP nin istediği yapıldı.. Ne mi yapıldı ?..

Askerlerde sivil mahkemelerde yargılanacak.

Bunları yapanlar ;

”gericiliğin odağı haline geldiği söylenen”

bir iktidar partisi yapıyor..

Şimdi umutsuz olan okurlarım, sizlere söylüyorum.

Peki bu böyle mi gidecek ?..

Gitmez , gitmez.

Bunu bir sıradan vatandaş olarak bunları yapanlara

ben söylüyorum. Tarih tekerrürden ibarettir..

“Taç giyer baş akıllanır” sözü hatırlanmalı…

Geçmişte bunu unutanların sonlarını hepimiz biliyoruz.

Türkiye olanakları ile bölgesinde bir dev olabilir.

Oysa Türkiye günlerdir “fasa fiso”, ”kağıt parçaları”

ile uğraşıyor.. Boşa kürek çekiyor..

Onun için bazen ben diyorum ki ;

Bizi idare edenlerin ciddi işlerle uğraşacak,

bilgileri , görgüleri, eğitimleri , tecrübeleri yok mu ?...

İyimser olmaya çalışıyorum..

Ama yaşananlar gösteriyor ki YOK, YOK…

ozcanvural1933@hotmail.com

 
Toplam blog
: 453
: 1059
Kayıt tarihi
: 24.07.06
 
 

1933 Kayseri'de doğdum. Kayseri Lisesi Ankara Veteriner Fakültesi, İstanbul Üniversitesi Diş Heki..