Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Temmuz '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

"Filmimin Hikayesi" adlı kitapta hikaye sahibi olmak

Her şey basında gördüğüm bir duyuruyu okumamla birlikte başladı. Bu duyuruda Mini Bank’ın 4. Uluslararası Çocuk Filmleri Festivali’nin geleneksel bölümünde bir yarışma düzenlenecek diye yazıyordu.

Ben çok sevinmiştim. Çünkü günlük yazarken kendi kendime niçin bende bir hikâye yazmayayım diye soruyordum. Duyuru düşlerimin gerçek olmasını sağlayabilirdi. Ve sağladı da.

Hemen bu duyuruyu gidip babama gösterdim. Zaten önceden yazmak için aklımda olan bir hikâye vardı. Babam da yazmamı ve göndermemi çok istedi. Ve ben de hemen gidip aklımda olan yazıyı yazdım “Yuvadan Kopuş”.

Babam bu hikâyeyi çok sevdi. Ve hemen bu yazıyı göndermek üzere yola çıktı. Birkaç hafta sonra telefon çaldı; annem baktığında İstanbul’dan arayan kişi hikâyemin dereceye girdiğini, “Filmimin Hikâyesi” adı altında basılarak yayım evlerine dağıtıldığını, ödül ve plaketi almak üzere İstanbul’a gitmemiz gerektiğini bildiriyordu.

İstanbul’daki Garanti Bankasına ait plazada yapılan ödül töreninden sonra ben de artık ülkemizin minik yazarları arasına katılmıştım. Mehmetçik İlköğretim Okulu'nun 5/D sınıfındaki arkadaşlarım arasına elimde hikayemin bulunduğu kitap ile dönmek çok gurur vericiydi.
 
Toplam blog
: 25
: 3797
Kayıt tarihi
: 23.07.07
 
 

İlk öğretim beşinci sınıf öğrencisiyim. Okumayı yazmayı seviyorum. Sanırım aranızdaki en küçük blo..