Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '11

 
Kategori
İlişkiler
Okunma Sayısı
725
 

"Gel, beni al!" kadınları

"Gel, beni al!" kadınları
 

Fizanda olsa erkeğin onu olduğu yerden her hangi bir vasıta ile alması gerektiğine inanan kadınlar var. Özellikle erkeğin arabası varsa bu tip kadının bir yerden bir yere gitme özelliği beyninde adeta sıfırlanıyor, ulaşım çeşitleri hafızasından siliniyor.

“Tatlım, burada çok trafik var, ben dönemiyorum gel beni al!” Yahu trafik varsa adam nasıl gelecek? Uçarak mı?

“Kuaförden yarım saate çıkıyorum, gel beni al!” E çıııkk, o saçla otobüse, taksiye binmek yasak mı?

Misal Avrupa yakasında konsere gidecekler. Kadın Anadolu yakasında, adamsa  Avrupa yakasında ama neredeyse Tekirdağ sınırlarında. Bahsettiğim kadın tipi bu koşullarda maalesef ortada buluşamıyor ve o meşhur cümleyi patlatıyor. “Gel, beni al!” Yahu deli misin? Adam ta nerelerden gelecek, en iyimser nokta Kadıköy’den seni alacak, sonra tekrar Avrupa yakasında konsere mi götürecek?! Yaptıran var ve ne yazık ki yapan da var!

Hatta bu komutu ( komut diyorum çünkü mantığa sığmıyor ) kuyruğunu sallayarak alan adamlar var. Basbayağı gidip alıyorlar kadını gık demeden! Adamlar kadınların muhtaçlıklarına yetebildiklerinde adam gibi hissediyorlar ya, bu tip kadınının onu kendine muhtaç olduğu için çağırdığını sanıyorlar. “Gel beni al”ın, “gel beni yedir, gel beni uyut, gel beni işet!” gibi taleplerden ne farkı var yahu? Düpedüz kapris bu!

Güzel kardeşim, aklını çalıştır konuları karıştırma. Bunun gidip aldıktan sonra bir de eve bırakması var. Bir yerden bir yere ulaşmayı beceremeyen kadın, başka şeyleri nasıl becerecek? Canı istediğinde tek başına istediğini yapan o kadın nasıl oluyor da ulaşım söz konusu olunca sana muhtaç oluyor?

Gecenin bir körü değilse, acil durum yoksa, kadının bulunduğu ortam tehlike arz etmiyorsa, karda ayazda kalmadıysa, gideceğiniz yer ortak güzergahda değilse sakin ol ama özel şöför olma.

Belli, böyle yaptığında kadını mutlu edersin klişesini öğrenmişsin yoksa bildiğin beyaz atlı prens tribindesin. Fedakarlığını ispat etme çabasındaysan bil ki ezbere avuntular bunlar, ancak senin gibi özgüveni eksikleri paklar.

Kendi kendine yeten, ilişkiyi böyle komutlara aldığı cevaplarla ölçmeyen kadınları seviyorum ben. Yeri geldiğinde aciz ( miş ) gibi yapan ilişkiyi zorlaştıran, işine geldiğinde birden panter olan kadınları değil. Ayrıca tüm bu saçma ilişki oyunlarını ayırdedebilen adamları seviyorum ben, yalnız kalmamak için kendisini gereksiz kullandıranları değil.

Sevgili beyler, statünüz gereği elbette tamirat işlerine bakın, teknik her konuyu ele alın, evin geçimini sağlayın, çözümler yaratın, süprizler yapın, koruyun, kollayın, avlanın, yarışın ama lütfen kendinizi şaşırmayın!

Gün gelir de önce size ihtiyacı varmış gibi kapris yapan ama sıkıldığında “aslında sana ihtiyacım yok, her istediğimi yaparım ben” diyen kadınla karşılaştığınızda yok yere aklınızı kaçırmayın. Erkek dediğin illa da kadının her ihtiyacına koşar taraftarı iseniz; o zaman “çocuk da yaparım, kariyer de” diyen her işin üstesinden gelir modeli kadınların “gel, beni al!” larına daha fazla kanmayın!

 

Okurun şaşkını:
* Ay, inanmıyorum ne biçim kadınsınız siz, erkeklere böyle mi akıl verilir? Bunlar nezaket kurallarıdır, yapacaklar tabiiii...

Nezaket kuralı aktivite sonrası kadını eve bırakmaktır, erkeğin bunu yapma olanağı varsa ne aladır. Biçimsiz kadın olduğum için ve de standart dışına çıktığım için zaten genele giremiyorum, hal böyle olunca da hasetimden yazıyorum. Şimdi anladın?

 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

:)))çok güldüm;)) hay ağzınıza sağlık;) hiç öyle kadınlardan olmayı beceremedim, gelip alayım dese bile gerek yok canım ben gelirim derim;)) Bırak gelsin alsın işte değil mi...Öyleleri daha mı kıymetli oluyor acaba..??

Selda Çakmak 
 19.05.2016 22:05
Cevap :
"Kıymet" konusunda kime göre neye göre diyebiliriz? Bir çeşit karşılıklı manipülasyon olarak tanımlayabiliriz durumu aslında.Yapana itiraz etmeyende de sıkıntı var yani. Boş verin böyle kıymetli olmayalım zaten, zihne yanlış kodlamalar bunlar. =) Çok sevgiler.  23.05.2016 10:20
 

Sn.yazarım, bir konu ancak bu kadar farklı gözle ve her alternatife verilecek cevaplara kadar net yazılabilir.Nereden hangi tepki gelir, hangi soru sorulur, hangi duygu o an yaşanır..gel al diyen bunu hangi maksatlarla söyler.Bilgilendirmek eksiksiz böyle yazılır.Çok sert ve zor bir konuyu inanılmaz tespitlerle basitleştirmişsiniz..Tebrikler.

Aydın ADAM 
 02.08.2012 10:22
Cevap :
Toprak Bey, ilginize ve takdirinize çok teşekkürler. Selamlar.  02.08.2012 13:35
 

“ Gel beni al” diyene bahane uyduran adamlar tanıyorum daha çok...Yaşla alakalı bir şey sanırım : ))

Ali Gülcü 
 13.11.2011 1:29
Cevap :
Kesinlikle öyle olsa gerek, tecrübe başka bir şey tabii. :) İşte o adamları tebrik ediyor ve de seviyorum.  13.11.2011 10:13
 

Bu konuyu çok düşünmüşümdür, ama senin gibi güzel yazamazdım. Hay aklını seveyim, harikasın SEYRAN. Sevgiler ...

Nil ALAZ 
 12.11.2011 22:50
Cevap :
Çok teşekkür ederim, beğenmenize çok sevindim. Benzer düşüncelere dile getirebildiysem ne mutlu bana. Sevgi ve saygılarımla.  13.11.2011 17:07
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
 
Toplam blog
: 118
Toplam yorum
: 727
Toplam mesaj
: 5
Ort. okunma sayısı
: 1593
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

Bir fikirden bir başka fikre, gerçeği bulana kadar bir halden başka bir hale geçip duruyorum. İncede..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster