Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ocak '12

 
Kategori
İlişkiler
 

“İntikam için aldatmak istedim, şimdi kurtulamıyorum.” İşte yapacaklarınız

 

 “32 yaşında bir kadınım. Eşimle 6 yıl önce evlendim. Eşim bir sabah işe giderken telefonunu evde unutmuştu.

Ben de ona gelen ve onun gönderdiği mesajları okudum ve beni aldattığını öğrendim.

O da bunu inkar edemedi. Sonra da birlikte olduğu kadınla ilişkisini kestiğini söyledi.

Aradan geçen bir yıla rağmen bana bu yapılanı bir türlü unutamadım. Bu olayı her hatırladığımda içim acıyordu.

Ben de ona aynı acıları çektirebilmek için ondan intikam almak istedim.

İnternette bir sosyal paylaşım sitesinde bir adamla tanıştım. Birkaç defa görüştükten sonra buluşmaya karar verdik.

Bir gün bir restoranda bir araya geldik. Ancak ben son anda onunla birlikte olmaktan vazgeçtim.

Bir taksiyle eve geldim. Kendimi çok kötü hissediyordum. İlerde pişmanlık duyacağımı anladığım için hatadan dönmüştüm.

Ben artık onunla internet üzerinden görüşmeyi de kestim. Telefonla beni defalarca aradı. Cevap vermedim.

Beni kendisiyle birlikte olmaya zorlamak için şantaj mesajları göndermeye başladı.

Benimle yaptığı internet görüşmelerini ve görüntülerimi eşime göndermekle ve internete koymakla tehdit ediyor.

Ne yapacağımı bilemiyorum. Bana bir yol gösterin.”

***

Sayın okurum, keşke başınıza bu belaları sarmadan önce iyi düşünseydiniz.  Ancak artık olan olmuş.

İşte size önerilerim:

*Öncelikle tüm yaşadıklarınızı eşinizle paylaşın.

 *Bu kişi hakkında, bu eylemleri nedeniyle Cumhuriyet Savcılığı’na vereceğiniz dilekçe ile şikayette bulunabilirsiniz. Bu dilekçenize kanıtlarınızı da ekleyin.

*Ayrıca bu eylemlerinden dolayı manevi tazminat davası da açabilirsiniz.

*İşte sizi ilgilendiren TCK maddeleri:

Özel hayatın gizliliğini ihlâl

MADDE 134. -(1) Kişilerin özel hayatının gizliliğini ihlâl eden kimse, altı aydan iki yıla kadar hapis veya adlî para cezası ile cezalandırılır. Gizliliğin görüntü veya seslerin kayda alınması suretiyle ihlâl edilmesi hâlinde, cezanın alt sınırı bir yıldan az olamaz.

(2) Kişilerin özel hayatına ilişkin görüntü veya sesleri ifşa eden kimse, bir yıldan üç yıla kadar hapis cezası ile cezalandırılır. Fiilin basın ve yayın yoluyla işlenmesi hâlinde, ceza yarı oranında artırılır.

Şantaj

Madde 107-(1) Hakkı olan veya yükümlü olduğu bir şeyi yapacağından veya yapmayacağından bahisle, bir kimseyi kanuna aykırı veya yükümlü olmadığı bir şeyi yapmaya veya yapmamaya ya da haksız çıkar sağlamaya zorlayan kişi, bir yıldan üç yıla kadar hapis ve beşbin güne kadar adlî para cezası ile cezalandırılır.

(2) (Ek: 29/6/2005 – 5377/14 md.) Kendisine veya başkasına yarar sağlamak maksadıyla bir kişinin şeref veya saygınlığına zarar verecek nitelikteki hususların açıklanacağı veya isnat edileceği tehdidinde bulunulması halinde de birinci fıkraya göre cezaya hükmolunur.

***

Değerli okurlarım, mail yoluyla gönderdiğiniz soru ve görüşleriniz için çok teşekkür ediyorum.

Sizlere mutluluk ve başarı dolu günler diliyorum.

hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 

Cengiz Hortoğlu

 

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..