Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Üzgünüm acı sözlerim için...

Üzgünüm acı sözlerim için...
 

Ne yapayım ben böyleyim...


Üzgümüm acı sözlerim için..

Üzgünüm bütün olanlar için..

Üzgünüm seni kırdığım için...

Aşkımız süphesiz olmalıydı, lekesiz olmalıydı affedemem ben böyleyim....

İsterdim ki sen hayatımda ol, yanımda hep ama hep yamacımda ol..

Olmuyor sevgilim!

Ne yaparsam yapayım ben seni sevemiyorum.

Sevmeye çabalamıyorum da..

Bu yüzden her söylediğini didik didik beynimde inceliyor, eliyor kusur arıyorum.

Detaylara takılıyor şevkatini hırcınlığıma çeviriyorum.

Bıktırıyorum kendimden, cümlelerini kesiyor, suskunluğuna sebep oluyorum.

Oysa sen hep seni sevdiğimi sevdiğim için bütün bunları yaptığımı sanarken ben seni hiç sevmiyorum...

Seviyormuş gibi yapıyorum yalnızlığımı gideriyorum sonra da senden bıkıyorum...

Kurtulmak istediğimde ise senden " Aşkımız lekesiz olmalıydı, şüphesiz olmalıydı affedemem ben böyleyim.. " diyiverip seni de enkazlarımın arasına gönderiyorum..

Ne yapayım?

Ben böyleyim. . . . .

 
Toplam blog
: 4
: 397
Kayıt tarihi
: 22.12.11
 
 

89 İstanbul doğumluyum. Kendimle baş başa kalmak kitap sayfaları arasında kendimi bulmak en çok h..