Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mart '09

 
Kategori
Şiir
 

-Karıncanın şiiri-

-Karıncanın şiiri-
 

picasaweb'ten...


Bir böceğin adı neden 'Ağustos' olur ki?
Eğer yalnız ağustosta acı çekiyorsa o başka tabi…

Ben yabancısıyım bu engebeli soruların.
Denizaşırı bir acıdan geliyorum.
Biraz yorgunum
Biraz uykusuz
Biraz da
Düztaban…

Vücudumda gördüğün o kabuk bağlamış yaralar, parmaklarının şarapnel izleri.
Yanağımdadır hala dudağının apsesi.

Söylesene,
Bir böceğin adı neden ‘Ağustos’ olur ki?
Eğer ağustosun ortasında yalnızlaşıp acı çekiyorsa o başka tabi.

Ben yabancısıyım bu çarpık kentleşmenin.
Cebimde aruz veznine uymayan
Akrostişle alakasız şiir benzeri yazılar var.
Biraz yıldız,
Biraz da deniz tozu.

Denizaşırı bir acıdan yüzerek geliyorum.
Ciğerlerimdedir hala ettirgen nesnelerin tuzu.

Aslında dünyanın en önemli sorusudur,
Bir böceğin adının neden ‘Ağustos’ olduğu!
Hem bir böceğin adı neden ‘Ağustos’ olmasın ki!
Şayet yalnızlaşıp acı çekiyorsa ağustosta ben gibi.
Ben yabancısı değilim o kadar da yaz aylarının.

Ağustos- 2008

(...)

‘Adının geçtiği bir arya duyarım ikindileri.
Avucuma kazıdım bütün kelimelerle kafiyeli ismini.
Ve sevgim öylesine büyük ki,
Alt alta yazmaya üşendiğimdendir
İsminin denk geldiği yerlerdeki “den den” lerin sebebi…’

 
Toplam blog
: 40
: 548
Kayıt tarihi
: 14.03.09
 
 

1983 doğumluyum.Esasen kendi halimde biri olsam da, söz konusu "yazmak" olunca durum değişebiliyor.Ç..