Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '12

 
Kategori
Şiir
 

"Kimseler duymasın, herkes bilsin" (*)

"Kimseler duymasın, herkes bilsin" (*)
 

alıntıdır


Gözlerime aşk değdi seni gördüğüm an.

Zaman paylaştıkça güzelleşti.

Güneş kışın ortasında doğup ısıtıverdi.

Çiçekler açtı karların arasından sanki,

Bastığımız her yer aşk’la yeşerdi.

Bir sen kaldın dünyada bir de ben hemen senin yanı başında.

Ayrı bedenler aynı yüreği taşırmış meğer,

Sende gördüm sevginin kutsallığını.

Bu duyguyu yaşatansa senin bakışındaki sıcaklığın farkı.

Şimdi seninle daha güzel hayat.

Gözüme çirkin görünen ne varsa güzelleşti.

Daha sık bakıyorum aynaya mutlu bir ben görmek için.

Özlemişim görmeye hasret kaldığım gamzelerimi.

Gözlerimi her kapadığımda sen beliriyorsun karşımda.

Her “an”ı seninle geçirdiğim günler geliyor peşi sıra.

Hani dört mevsimi yaşamak demiştim ya,

Günaydınlarında yaşıyorum ben en güzel esintileri.

Sen geldiğinde güneş doğuyor, bahar geliyor ardından.

Ne çok istemişim meğer seni böyle sevmeyi

Biz seninle birbirimizi tamamlayan iki yarım gibi

Örtüverdik eksiklerimizi bir kalemde şimdi.

Sen varsın ya, korkmuyorum gök gürültüsünden

Gecenin karanlığı ürkütmüyor eskisi gibi

Ve daha çok seviyorum aksine geceleri

En sevdiğim müziğin melodisinde gizliyorum seni ve beni

“Kimseler duymasın herkes bilsin istiyorum” şairin dediği gibi

Sen!

İyi ki varsın sevgili…

Hayat iyi ki getirdi bana seni ve senli günleri.

 
Toplam blog
: 670
: 1923
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

İstanbul doğumlu. Kuantum Yaşam Koçu. EFT, NLP, ETKİLİ İLETİŞİM, BEDEN DİLİ gibi bir çok konuda e..