Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Nisan '19

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

“Millet Çok Hızlı”

Kimi engellini aşıyor kimi de konferansla engellik bilinci aşılıyor biz kaldık geride. İyi ki şu engelli haberleri var çok eyleniyorum.

Eskiden gazetede haberim çıkınca sevinirdim şimdi endişe ediyorum acaba gazeteci haberi nasıl yorumlayacak diye. Baston dağıtmıştık adamın başlığı görmeyenlere göz oldular. Vay yavrum be bu kadar kolay işte. Dün bir haber okuyorum engelli farkındalık semineri yapılıyor haber engellik bilinci aşıladılar yine bir haber engellini aştılar. Yahu bu engel demek ki kötü bir şey hemen aşmaya bakmak lazım.

Hâlbuki kendi gerçeğiyle barışabilir insan. Bir arkadaş körlükten kurtulmaktan bahsediyor bende körlük bir felsefedir yaşama biçimidir körlükle yaşamayı öğrenmek gerekir. Bir gün Tarık Tufan radyoda program yapıyor bana sordu ne var ne yok bende el yordamıyla yaşıyoruz demiştim. Biz geri kaldık engellimizi bir türlü aşamadık hahaha?
Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..