Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '10

 
Kategori
Güncel
 

"O benim eşimdir. Barışabiliriz."

"O benim eşimdir. Barışabiliriz."
 

Birkaç gündür televizyondan ve basından çoğumuzun izlediği ve okuduğu bir haber var. Bingöl’ün Genç ilçesindeki 27 yaşındaki Aysun ve 35 yaşındaki KASAP koca Gıyasettin’in vahşet olayı.

Bu olayda herkes G’ ye yükleniyor, tamam da… Ben onu bir tarafa bırakıp Aysun’a yüklenmek istiyorum. Bunca olaydan, şiddetten, vahşetten sonra bile hala “ o benim kocamdır, barışabiliriz “ demiş ya… Kan beynime sıçradı, başıma ağrılar girdi. Peeessss diyorum sana Aysun, pes vallahi…

Bir kadın kendine bu kadar mı saygısız olabilir, bu adam bulunmadık Bursa kumaşı mı? Senin olmazsa olmazın mı? Nedir bunca eziyetten sonra tekrar tekrar kalınan yerden başlıyorsun. Koy ver ipini nereye giderse gitsin… Haa gitmiyorsa o zaman yasal yollardan yardım al.

Üçü özürlü dört çocuk ve 7 aylık yine hamile… Defalarca şiddete maruz kalan, ekonomik ve sosyal özgürlüğü olmayan, çocuklarına kek yaptığı için bu kış gününde buz gibi derede dövülen, kulakları ve burnu kesilerek hastane kapısına bırakılan ( Allah razı olsun hastaneye getirmiş bari!!! ) Aysun ve Aysun gibi kadınlar / kızlar lütfen biraz duyarlı olun.

Okuyun, eğitiminizi tamamlamak için elinizden geleni yapın,

Çalışın, ekonomik özgürlüğünüz ve emekliliğinizde sosyal güvenceniz olsun,

Para kazanın, ailenizin bütçesine katkınız olsun, istediklerinizi alabilin, çocuklarınıza kek yapabilin,

Kendinize saygınız olsun ve ayaklarınızın üzerinde durabileceğiniz gücünüz olsun. ( Ne olursa olsun iyi yada kötü bir aileye/ eşe sahip olsanız da bu dünyaya bireysel gelip, bireysel gidiyoruz.)

Hayatla mücadele gücünüzü geliştirin, pes etmeyin. Ne kadar eğitimli, bilinçli, sevgili ve çalışan anneler olursanız yetiştirdiğiniz çocuklar geleceğe o kadar donanımlı hazırlanır ve umutla bakarlar, başarılı olurlar… Bu da herhalde her annenin, çocuğu için en çok istediği bir hayat tarzıdır.

Feminizm yanlısı değilim, hayatta kadının ve erkeğin ayrı ayrı yerleri olduğuna ve hak eden erkeğe de sonuna kadar saygılı olunmasına sıcak bakan biriyim. Ama böylesi erkekleri de hiç gözüm görmez, tek kalemde çizer atarım.

Sağlıklı ve huzurlu olunuz.

 
Toplam blog
: 29
: 1825
Kayıt tarihi
: 30.12.09
 
 

Merhaba, 1966 Ocak doğumluyum. İzmir'de yaşıyorum. Özel bir finans kurumundan emekli oldum. Şu an..