Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '10

 
Kategori
Siyaset
 

“Özrü var bazılarının, hem Allah’a, hem Mustafa Kemal Atatürk’e!” yazısına devam!..

“Özrü var bazılarının, hem Allah’a, hem Mustafa Kemal Atatürk’e!” yazısına devam!..
 

Kaynak:İnternet


Söz konusu yazımı okuyanlar konuyu tahmin edecektir, okumayıp da ilk kez bu yazımı okuyanlar için: http://blog.milliyet.com.tr/ozru_var_bazilarinin__hem_Allah_a__hem_Mustafa_Kemal_Ataturk_e_/Blog/?BlogNo=259176

Söz konusu yazımda yanıtsız kalan bir yorumum vardı, eğer ki yanıt alırsam bu sayfada paylaşacağım demiştim.

Yorum cevabımı aldım ve sizlerle de paylaşıyorum:

“Aslında demokrasi budur Gülgün Hanım…

Dokunulmazları biraz örselemek, kendini hukukun üstünde görenleri hukuk çerçevesinde terbiye etmek…

Türkiye geçmişte çok şaibeler yaşadı..

Kardeş kanı döküldü…

Bugün bu sorunları çözme yoluna girdik..

Biraz sıkıntı varsa, o da bu değişimin sancılarıdır.

Biz halkız…

Egemenliği bize veren değimlere hayır diyemeyiz; dememeliyiz…

Halkın egemenliğini gasbedenlerle hukuk yoluyla mücadele etmek de halkın temsilcilerine düşer...

Bence siyasi iktidar da bunu yapıyor…

Saygılarımla…”

……

Yorumsuz olarak paylaşıyorum…

……

Neden yorumsuz paylaştığıma gelince: Söz konusu yazıda yorumuma yanıt alırsam paylaşacağım demiştim, aynı yazıda zaten şahsi duygularımı ve düşüncelerimi belirtmiştim, sonuncusu ve bence en öncelikli olanı ise şahsa karşı bir gruplaşma amacında değilim!

Derdim yalnızca bildiğim, öğrendiğim ve inandığım gerçekleri savunmaktır!

……

Ben “yorumsuz” iletiyorum, yorum hakkınıza müdahale edemem ama…

Demokrasi herkes için geçerlidir!

Gülgün Karaoğlu

Ağustos,18/2010

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..