Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Nisan '09

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

"Reiki'yi yaşıyorum"

"Reiki'yi yaşıyorum"
 

"Reiki'yi Yaşıyorum"


Yeni kitabım "Reiki'yi Yaşıyorum" bu hafta dağıtıma girdi.

Reiki çok değer verdiğim bir tamamlayıcı tıp metodu. Karşıma çok enteresan tesadüfler ile çıktı, ve aradan geçen yıllarda hem Reiki'yi iyi öğrenme ve kullanma fırsatı buldum, hem de yaşamımın akışında büyük değişikler oldu.

Bu kitap ile Reiki'yi öğrenmeye başladığım ilk günlerden Reiki hocalığını aldığım günlere yaşadığım farklı deneyimleri, sizlerinde kullanabileceğiniz bilgiler ile aktardım. Keyifle okumanız dileğiyle.

http://www.netkitap.com/arabul2.asp?=T%FCm+alanlarda&ad=zeynep+kocasinan

 
Toplam blog
: 132
: 1125
Kayıt tarihi
: 04.11.07
 
 

Üsküdar Amerikan Kız Lisesi'ni birincilikle bitirdi. Amerika Birleşik Devletleri'nde Cornell Üniv..