Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ağustos '14

 
Kategori
Deneme
 

"Sahi Mutsuz Musun?" Herkes Kimi Söylüyor?

"Sahi Mutsuz Musun?"  Herkes Kimi Söylüyor?
 

Bıraktığın yerden başlarsak...


Ben karar veremedim, sence mutlu muydu?

Karar veremedim, şöyle bir, bakabildiğimce bakıyorum da hayatına...

Araya İlber Ortaylı giriyor; "Osmanlı'yı Yeniden Keşfet", diyor.

Köpük köpük suyun içindeyim. Gözlerim kapalı, çocuğum, bu an adına sonsuz mutluyum; hayattan daha başka ne isteyebilirim ki; çok sevildim, aslında HİÇ sevilmedim; ben hepsini bildim; lakin onlar beni bilemediler; denizdeyim, yüzüyorum enginlerimde.

İstanbul oradan buraya, nereye düşer?

Kadınlar kimden yana, okudukça, ya erkekler? Böyle başa böyle ..... demek istemiyorum; aşırı sıradanın içinde sırıtmak canımı cansızlaştırıyor. Ne şimdi BU?!?

Hangizin DİLde daha İYİ?

Son Roma'dan ilk Roma'ya doğru yola çıktım. Gitmekteyim...Arada neler oldu mutlaka yazılacak, yazılıyor da. Değeri bulmak, bulup yaşamak, yanında inatla yaşatmak için işte buralardayız.

Kavrama özgürlüğünü kullanabiliyor musun?

Mutlu Merlin'den suçluluk duymadan uzaklaşıyorum. Beni sultanın kayığı karşıya geçirdi. Karşılayanın adını yazamam. Yasak! Devamında Sultanahmet Meydanı'ndayım, TAŞ'ın dibinde.

Herkes KİMİ söylüyor?

1. Not: Yaz durumu, malum sosyalleşme; ama sonbahar yakın, tekrar döneriz "aaaaa!...", asosyalliğimize.

2. Not:

Merlin

saltanat kayığında,

geliyor bana,

birazdan

elli gözlü düşlü

çıkacağız Sultanahmet'e,

Taş bizi bekliyor,

mutluluk.

Ş.Y.

3. Not: Herkes Seni Söylüyor (Sahi Mutsuz Musun?), Perihan Mağden ve Osmanlı'yı Yeniden Keşfetmek, İlber Ortaylı'dan esinlenerek yazılmıştır bu deneme.

 

 

 

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..