Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '14

 
Kategori
İlişkiler
 

Şimdi Bu İlişkiler Önemli, Anladın mı?

Şimdi Bu İlişkiler Önemli, Anladın mı?
 

Hayatın içinde çantalar, çantaların içinde hayatlar


Merak etme, biraz sabret, sonuna kadar anlatacağım. Geride soru işaretlik bir şey kalmayacak. Sevin. Hatta bütün gülleri toplayıp dans et; özellikle "mavi gül"e dikkat.

Misafirim.

İnsanın insana misafir olması ne güzel, medeni. Hele güzel bir müzik eşlik ediyorsa, muhabbet ne tatlıdır. Soğanın acısı sevilir. Denizin içindeydin. Tam içi. İçindeydin. Kimseler yoktu. Bu anı oradan bilirsin. Ah mevsimleri bol çocukluğum.

Babaaaaa!...diye bağırdın açıklarda.

Bütün bunları biliyordun, öncesinde ve sonrasındaki bu hali. Halim yok deyip çekilemezsin kendinden. Deniz bir yere kadar ağırlar seni. Hayata ağır geldin mi, bırakılır elin. Düştüğün yerin önemi var mı düştükten sonra.

Ne çok geliyorum peşimden.

Güzel bir yazdı, yaşadım ve yazdım. Yaz yine güzel, yine yaşıyor ve yazıyorum. Bendeki farkın farkındayım. Artık deniz kenarındaki banklarda oturmak toparlamıyor beni, ne kadar mavi, o kadar ben değilim. Kaybettiğimi biliyorum.

Ben kaybetmeyi sevenlerdenim, "dip."

1. Not: Bir insan gülmesini unuttu mu, al baştan yapmalı; artık kendi "baş"ı neresiyse, ordan.

2. Not:

Başladığı yerde bitmesi güzeldir

o duyguların

duyguya yakışan da budur

rüzgar devrede

ara yok

hayat esmeye devam ediyor

edecek de

kabul ettim

kendimdeyim

en dip mavimde.

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..