Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

"Sen" paranoyası

"Sen" paranoyası
 

Sanki herkes sana aşık!

bütün kızlar senin yolunu gözler

sanadır bütün o iç titreten sözler!

Her yerde

Herkes senin adını seslenir

Her isim biraz senden esintidir.

Şarkıların sözleri senin sözlerin

Her renk senin gözlerindir.

Misal;

Şu kuşun kanadındaki kıvraklık

aynı sen!

Kim bağırsa kim konuşsa

susuzluktan içim yansa

sensin hep aklıma geliveren!

Biri yanağımdan öpse

Sıcaklığı bile senden esintidir!

ANNEM ADIMI SESLENSE

YÜZÜMÜ

SEN DİYE

DÖNESİM GELİR.

Uyurken ışıklar sen diye söner

Bu sönüş

Biraz da gidişine benzer!

Ama sabahın ilk ışıklarıyla sen dolarsın odaya

O zaman farketmez

gelişinde gidişin de..

Nicedir aklımdasın ya!

Düşünüyorum

ben senden önce ne düşünürdüm diye

Bulamıyorum!!

Kendimi zihnimim akıl hastanesine kapatıyorum

Teşhis koyuyorum

Bu "sen"sel bir paranoya

Diye sanki sana açıklıyorum!

Sonra kendime

tıpkı senin bana gülmen gibi

"İlahi Berrin" diyerek gülüyorum.

Ben, hep "sen" oluyorum.

Ve sen, herkes oluyorsun daima

Ama

Herkes kesinlikle sen olsa bile!

Hepsi bana bakıp, seni görüyor.

Hepsi benim gibi seni özlüyor!

 

Berrin Aksu

 

 
Toplam blog
: 171
: 522
Kayıt tarihi
: 18.12.10
 
 

Üniversite mezunuyum. Dekoratörüm. Yazmayı çok seviyorum. 200 kadar şiirim var. Sinema ve tiyatro..