Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Haziran '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

"Sevişiyorum kamerayla" demiş

"Sevişiyorum kamerayla" demiş
 

Çok uzun bir aradan sonra MERHABA……..

Biraz ihmal, biraz elimde olmayan nedenler biraz da tatil araya girince böyle oldu işte. Ama şu an sizlerle duygularımı paylaştığım için çok mutluyum.

Ben genelde böyle bir uzun ara veya bir dönem değişikliğinden sonra çok güzel şeyler yazmak, kendime de etrafımdakilere de neşe, yaşama sevinci vermek istiyorum. 5 Mayıstan bu yana(son yazdığım yazının tarihi) acı, tatlı, sevindirici, üzücü pek çok şey yaşadık. Bazı şeylere çok kızdık. Bazı şeylerde bizi tek yürek yaptı. AVRUPA KUPASI gibi genci, yaşlısı, kadını, erkeği futboldan anlayan anlamayan herkes tek yürek oldu. Yüzler güldü, insanlar birbirlerine sevgi ile bakmaya başladı. Senelerdir böyle bir çoşkuya, böyle birlik olmaya ne kadar hasretmişiz. Birde silah korkusu olmasa idi.Son maçta yenildik ama olsun, bilenler anlayanlar söylüyor, çok güzel bir oyun sergilemişiz, bütün dünya basını Futbolcularımızı övüyor. Türkleri övüyor. Başımız dimdik, bu yetmez mi?

Başarı, bir işi en iyi şekilde yapmak, severek yapmak, bireysel olarak da toplu olarak da kazanılan övgü insanı mutlu eder.

Sabahleyin erkenden gazete geldiği zaman geleneksel olarak (benim çocukluğumda da böyleydi ) önce asıl gazete babamızın ilaveler benim. Bugün Milliyet Gazetesinin Pazar ilavesi yüzümü güldürdü. Büyük usta, çok severek filmlerini ve dizilerini izlediğim Halil Ergün’le Miraç Zeynep Ö . söyleşi yapmış. Sorular güzel, cevaplarsa içten, dürüst açık açık …..

Halil Ergün işini seviyor. Yaptığı işin en iyisini yapmaya özen gösteriyor. Yaşama sevinci var, bunu yayabiliyor. Söyleşiyi okurken içim uçtu: “İnanın her sabah yeni bir filme başlarmış gibi gidiyorum sete. Bıkkınlıklarla, yorgunluklarla götürürseniz hem kendinize hem işe zarar. Kamera denildiği an bitiyorum, bambaşka bir şey o. SEVİŞİYORUM KAMERAYLA” demiş.

İşte bu, her işte her meslekte bu düşünceyle güne başlanırsa sanıyorum bütün olumsuzluklar kendiliğinden çözülecektir, yada çözmek kolaylaşacaktır.

Usta oyuncu Halil Ergün’e de herkese de başarılar mutluluklar diliyorum.

 
Toplam blog
: 28
: 625
Kayıt tarihi
: 11.12.07
 
 

Çok, çok, çok yıllar önce Ankara'da doğmuşum. İlk,Orta, Lise ve Yüksek Öğrenimimi,çalışma hayatımı, ..