Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '07

 
Kategori
Sinema
 

"Tuncer Necmioğlu" sinemanın duayenlerinden

"Tuncer Necmioğlu" sinemanın duayenlerinden
 

Türk Sinemasında karakter oyunculuğunun ustası TUNCER NECMİOĞLU nu yakın bir tarihte kaybetmiş olmanın vermiş olduğu zarar çok büyüktür. Bir düzgün adamı, bir gerçek tiyatrocuyu, tam bir karakter oyuncusunu, karizmatik, ama aynı zamanda babacan bir kişiliği kaybetmenin üzüntüsünü yaşıyoruz.

Berivan, gelin, aşkımızda ölüm var adlı dizilerde beraber çalıştığım aynı zamanda firmamızın çektiği sinema filmlerin dede rol almış usta bir oyuncu.

Oynayacağı rolün sözlerini bir kez okur bir daha da bakmazdı bir bilemediniz iki tekrar yapardı fazla uğraşmazdı yönetmenler onunla, işini nasıl yapacağını iyi bilirdi.

Nereye gittiysem beraber halk peşinde olur ona olan hayranlıklarını dile getirirlerdi ben bıkardım o bıkmazdı.

Halk severek seyrederdi onu çıt yok, konuşan olduğu zaman da konuşanın yüzüne bakar işaret parmağını dudaklarına götürüp sus işareti yapardı gülerek, işaret yaptığı kişi bir daha ağzını açmadığı gibi yanındakileri de sustururdu

Her lafının içinde mutlaka bir espri vardır insan onunla konuşurken hep gülümser karşısındakine pozitif bir enerji verirdi.

Hep fötr şapka ile gezerdi bende hep o şapkayı ondan isterdim olmaz bu hediye derdi. Ama ne şapka koyu yeşil etrafında kahverengi bir bant ı vardı kafama taktığımda bana yakışıyordu Tuncer ağabey bak ne hoş oldu, bana yakışıyor ya ver bunu bana der takılırdım olumsuz başını sallardı hep, alamadım yani ondan o şapkayı ağabey çalışırken ben takardım şapkasını.

Ölüm haberini bir arkadaşımdan telefonla aldığımda Muğla daydık çalışıyorduk gidemedik yine bu film işleri hep böyledir anan, baban ölür işini bitirmeden gidemezsin en kötü tarafı da bu yani.

O gün yönetmenimiz işi durdurdu çalışanların morali bozuldu, oyuncuların morali bozuldu kolay değil 128 film ve dizide rol almış Türk sinemasında önemli bir yeri olan bu insanı bizlerde Muğla da andık.

Devam edeceğim başka bir duayenle.

EYLÜL DELİSİ

 
Toplam blog
: 12
: 1673
Kayıt tarihi
: 26.04.07
 
 

Bir film şirketinde teknik eleman olarak çalışmaktayım. Sinemayı, okumayı ve yazmayı seviyorum. Haya..