Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '09

 
Kategori
Müzik
 

“Vallahi” bravo Candan Erçetin

“Vallahi” bravo Candan Erçetin
 

Aaahhhh bu gidiş-gelişlerin

Aaahhhhh bu yarım sevişlerin

Aaaaahhhhh bu canım deyişlerin

Beni öldürecek, vallahi öldürecek

Bu nasıl içten bir giriştir şarkıya? Çakıldım kaldım olduğum yerde. Sabitlendi bakışlarım.

Nasıl iç çekiyor, nasıl derin, nasıl sarsılıyor, yüreği ağzından fırlamış gibi, alt üst, nasıl aşık söylüyor. Nasıl bir yangın bu alevi gözümü alıyor?

Hani kendini bulursun bazı şarkılarda ve daha bir seversin; bu öylesi değil. Bu şarkıda öyle içten bir haykırış var ki, avaz avaz olmayanından, ama sarsan, ayyuka çıkartan duyguları ve uçuran. Ve nasıl mağrur devam ediyor sonrasında. Aşka yenilmiş ama başı dik. Evet o ahlarda bir başı diklik var belli…

Şarkının sonunda yine bir iç çekiş. Yanmış, kavrulmuş, bir yudum değil, gürül gürül bir şey beklediği…

Abarttım mı?

Yok canım!

Hiç mi aşık olmadık…

Velhasıl, 2010 yılında şaraba ve muma eşlik etmeli bu şarkı. Arabada yol alırken bir yerlere dinlemeli. Gece evde bütün ışıklar kapatılıp dinlemeli, deniz kenarında alıp soluğu, soluksuz dinlemeli. Hatta bazen bir orta şekerlinin köpüğüne bile katmalı. Bazen köklemeli, bazen usulca dinlemeli.

Gönül nerede ve neyle istiyorsa dinlemeli, geçmeli kendinden. Hüzün var biraz tamam ama, hüzünden de tuhaf-tatlı bir keyif almayı becerebilmeli.

Vallahi dinliyorum hala…

Arada bir de klasik kemençe var ki…

Ahhhhh ….

Kırık Kalpler Durağında/Vallahi

Söz:Candan Erçetin

Müzik: Candan Erçetin-Alper Erinç

 
Toplam blog
: 58
: 819
Kayıt tarihi
: 19.07.07
 
 

Bir çok şeyden keyif alırım, okumaktan, okuduğum kitaplarda sevdiğim satırların altını çizmekten,..