Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Beyhan BiÇKİN KOZANOGLU

http://blog.milliyet.com.tr/turk35

13 Ocak '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

'Vay anasını sayın seyirciler''

'Vay anasını sayın seyirciler''
 

Evet ' vay anasını sayın seyirciler'... Tv de izlediğim 19 haber bülteninden sonra düşüncelerim bu 4 kelimelik cümleyle özetlenebilirdi. Gerçi bu cümle İngiltere-Türkiye maçını sunan Sayın Abidin Aydoğdu nun yediğimiz 8. gol sonrası verdiği tepkiydi ama neyse...

Bu nereden çıktı şimdi diyeceksiniz biliyorum, ama son zamanlarda ben haberleri sadece bu cümleyi söyleyebilmek için bizlere sunuyorlar duygusuna kapıldım. Yani verilen haberler haber mi? Haber. Ama neyin haberi?

Tamam adı üzerinde haberler ama bana göre ya bu haberin haber niteliği taşıması lazım, ya da insanlara birşeyler vermesi lazım. Yani habercilik anlayışı biz izleyenleri kafalarımızın üzerinde hergün koskacaman bir soru isareti ile bırakmalarıysa o zaman özür dilerim yani, benim kafam daha fazla soru işaretini kaldıramıyacak. O yüzden biraz boşaltma işlemi yapmak zorundayım.

Sadece son bir kaç günün haberlerini baz aldım.

Emrenin futbol hayatı tehlikede: Allahım sen bizi beterinden koru, Emre dilini tutamadı kendi yabancı olduğu halde başka bir yabancıya ırkı nedeniyle küfretti diye futbol hayatı biterse biz ne yaparız, halimiz ne, Türkiye bu sorunu nasıl atlatır!!! Allahım sen yardımcımız ol... Ya bizi AB ye almayıverirlerse ırkcıyız diye...

'Portekiz'de mirasçısı bulunmadan ölen bir kişinin, vasiyeti gereği, mirasını Lizbon telefon rehberinden rasgele seçtiği 70 kişiye dağıttığı bildirildi.': Rezalete bakar mısınız, hayatımda ilk defa Portekiz telefon defterine ismimi kaydettirmediğim için kahroldum. Binbir derdi olan biz Türkler için ne büyük bir fırsattı!!! ama bu konudan aldığımız ders ile hayatımızın yönünü değiştirebilir, Portekiz başta olmak üzere bir çok ülke telefon rehberine kaydımızı yaptırabiliriz. Bu çok önemli haberi anahaber bültenine taşıyan yetkililere ayrıca teşekkürü bir borç biliyorum!!!

"Avrupa'nın en pahalı evi" olarak adlandırılan, İngiltere'deki 60 bin metre kareyi aşan mülk, internette 115 milyon eurodan satılıyor.;' Allahım işte hayatımızın fırsatı acele etmeliyiz fırsatı kacırmamalıyız da minik bir sorun var 115 milyon euro yu nereden bulacağız?? Neyse bu önemli haberi de genel kültür olarak saklayabiliriz aklımızın karmankarışık bir köşesinde.

-AĞIR ABİ ARMAĞAN BU MU?: Türkiye olarak bütün itibarımız yerle bir oldu!! Ay ağır abi sandığımız Armağan meğerse dansözlere taş çıkartacak kadar iyi dans ediyormuş ama bunu saklamış...

'Bülent Ersoy, eski eşi Cem Adler'in annesi Fatma Adler ile karşı karşıya geldi.' Acaba diyorum ben mi kötü kalpliyim? Belki Türkiyenin meselelerini konuştular karşı karşıya gelip.. Değil mi ama? Belki genölere yeni mesajlar verecekler bunu tartıştılar.... Yok olan örf ve adetlerimizi, çalıimadan annen/baban yaşındaki insanları merdiven olarak kullanıp tepelere çıkmayın sonra asansör boşluğundan aşağı düşersiniz mesajı verecekler hayret bir şey Siz de başka şey sandınız değil mi ana haber bülteninine konu olan bu ikilinin karşılaşmasını!!!!

'2 Yaşında ama 30 kilo' Günlerdir ekranlarda bu zavallı çocuk.. Marifet gibi çekim amacıyla eline de ekmek ya da çukulata veriyorlar sonrada sirk maymunu gibi oynatıyorlar.. Bir Allahın kulu çıkıp günlerdir haberlere konu olan bu yavruyu bir hastaneye götürmeyi akıl etmiyor, aslında bunun devletin görevi olması lazım ama sosyal kanunları tam bilmediğim için susmayı tercih ediyorum..

Bu başlıklar kesinlikle belirli bir kanala ait değil. Zaten her kanalda aynı haberler var o ayrı bir konu ama söylemek istediğim bu yazıyı sadece bir kanalın haber programını eleştirmek için yazmadım. Gerçekten acaba ben mi saçmalıyorum diye düşündüğüm için yazdım.

Yani ana haber bültenini izleme nedenimiz gerçekten bu sinir bozucu sonucunun ne olduğunu asla öğrenemediğimiz magazin ağırlıklı haberler mi? Yoksa benim gibi sizlerin de beklentisi karşısından kalkınca daha bilgili olduğunuz, gercekten dünyada olup bitenlerden haberdar olabildiğiniz, sizi sinirlendiren değil ama düşündüren haberleri mi özlüyorsunuz_ Sadece bunu merak ederek yazdım yazımı..

 
Toplam blog
: 124
: 1137
Kayıt tarihi
: 24.08.06
 
 

Danimarkada yaşayan bir İzmir'liyim. Hiç de sanıldığı gibi yurtdışında olduğum için milliyetçi değil..