Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Beyhan BiÇKİN KOZANOGLU

http://blog.milliyet.com.tr/turk35

14 Ocak '07

 
Kategori
Dostluk
 

Kocaman bir aile olabilmek

Kocaman bir aile olabilmek
 

Sanal alemin hep kötü yanlarından bahsederler ya, bizim Blog sistemimiz bu tezi çürütmenin en güzel örneği bence. Bana göre biz kocaman bir aile olduk. Pek çoğumuz artık birbirimizi tanıyoruz. Toplantı bunun ilk basamağı oldu belki ama kesin devamı gelecek.

Ben ne yazık ki katılamadım toplantıya, ama sanki hepinizin heyecanını, telaşını, merakını, sevincini yaşadım. Ahmet Beyin heyecanını, Mehmet Beyin meraklarını, Yusuf Beyin özlemlerini,vakayinüvis in bayıldığı sütlü tatlıyı, Sema hanımın gelemeyenleri düşünerek izlenimlerinin güzel anlatımını, Lale Hanımın ne giyeceğine bile karar verip gelemeyişini, İlknur Hanımın zamansız hastalığını daha yer veremediğim pek çok paylaşımınızı yürekten hissettim.

İşte o zaman içimden dedim ki bu sanal alemin bir güzelliği. Bu sanal alemde bile dostluğun paylaşımcılığın en güzel adı. Blog arkadaşlığı, blog dostluğu. Sevinçleri, heyecanı paylaşabilmenin de yer verildiği en güzel yer.

Keşke ben de gidebilseydim dedirten bu toplantı belki yaz döneminde yenilenir de bizlerde gelebiliriz :)

Gelemeyenleri düşünerek yazılarıyla paylaşan tüm arkadaşlara sıcacık sevgilerimi yolluyorum Danimarkanın soğuk pazar gününden.. Sevgileriniz mutluluklarınız paylaşımlarınız daim olsun...

 
Toplam blog
: 124
: 1137
Kayıt tarihi
: 24.08.06
 
 

Danimarkada yaşayan bir İzmir'liyim. Hiç de sanıldığı gibi yurtdışında olduğum için milliyetçi değil..