Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '10

 
Kategori
Güncel
 

"Yazar civanım..."

"Yazar civanım..."
 

"YAZAR CİVANIM..."


-Arkadaşım, asıl mesleğin!...

-“Marangozluk” ama falan gazetede “yazıyorum”!...

-Çok güzel…

-Peki, yazarlıkla ilgili alt yapınız ne?!...

-!....

***

-Dostum, asıl mesleğin!...

-“Müteahhitlik” ama filan gazetede yazıyorum!...

-Harika…

-Peki, yazarlıkla ilgili alt yapınız ne?!...

-!....

***

-Kardeşim, asıl mesleğin!...

-“Emekli şoförüm” ama falan internet haber sitesinde yazıyorum!...

-Fevkalade…

-Peki, yazarlıkla ilgili alt yapınız ne?!...

-!....

***

-Babacan, asıl mesleğin!...

-“Elektrikçiyim” ama filan dergi çıkıyor onda yazıyorum!...

-Fevkalade…

-Peki, yazarlıkla ilgili alt yapınız ne?!...

-!....

***

-Muhterem, asıl mesleğin!...

-“Doktorum”, şu an “Milletvekiliyim” falan gazetede uzun süredir yazıyorum!...

-Duyarlılığınız gözyaşartıcı!…

-Peki, yazarlıkla ilgili alt yapınız efendim?!...

-!....

***

-Bayım, asıl mesleğiniz!...

-“Muhasebeciyim” ama filan gazetede yazıyorum!...

-Müthiş…

-Peki, yazarlıkla ilgili alt yapınız efendim?!...

-!....

***

-Canım, asıl mesleğin!...

-“Gazetecilik” -Mükemmel…

-Hangi gazetedesin?...

-Hiçbir gazetede!...

-Yani çalışmıyorsun ama yazı da mı yazmıyorsun?...

-Hayır “yazmıyorum”!...

-Neden?...

-Çünkü, şimdi “marangozluk yapıyorum!...”

-Hem, bu kadar “köşe yazarı ustalarımızın” arasında nasıl yazalım abi, ayıp olmaz mı!...

-!....

 
Toplam blog
: 175
: 499
Kayıt tarihi
: 05.05.07
 
 

1974 Samsun’da doğdu. Halkla İlişkiler Bölümü Mezunu, 1988- 1991- 19 Mayıs Haber Gazetesi..