Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '11

 
Kategori
Blog
 

"Yuvana dön Balcı"

"Yuvana dön Balcı"
 

Yuvana dön...


- Eserleriniz ve siz bugüne dek çok olumlu eleştiriler aldı, çok övüldünüz.
Bunlar arasında sizi en çok hangisi hoşnut etti?

Victor Hugo:

''Karlı bir kış gecesiydi. Eski bir dostla yiyip içmiştik. Mesafe kısa diye, evime yaya olarak dönüyordum.
Fena halde sıkışmıştım. Hızlı adımlarla, malikanemin bahçe kapısına vardım.
Kapı kilitliydi. Var gücümle uşağıma seslendim:
- ‘İgooor!’
Defalarca haykırmama karşın İgor’un beni duyduğu yoktu.
Altıma kaçırmak üzereydim...

Çaresiz, bahçe duvarına yanaştım, etrafa bakındım, görünürde kimse yoktu. Fermuarımı indirdim ve su dökmeye başladım.
Tam o sırada arkamda bir at arabası durdu.
Arabacı nefret dolu bir sesle:
- "Seni haddini bilmez, buruşuk şerefsiz, adi!
O işediğin, Sefiller’in yazarı Victor hugo’nun duvarıdır" dedi.

İşte, hayatımda duyduğum en iltifat dolu söz buydu...

...................................

Genç ve güzel sarışın, alışveriş merkezinin beyaz eşya reyonuna girer:
- Şu küçük televizyonu almayı düşünüyorum, fiyatı nedir?
- Kusura bakmayın hanımefendi sarışınlara satış yapmıyoruz.

Genç kadın sinirlenir, evine gider, saçının rengini değiştirir ve ertesi gün mağazaya geri gelir, aynı satıcıya yaklaşır:
- Şu küçük televizyonu satın almak istiyorum.
- Kusura bakmayın hanımefendi sarışınlara satış yapmıyoruz.

Kadın iyice sinirlenir, soluğu kuaforde alır. Makyajından, göz rengine kadar köklü bir değişiklik yapar. Tam bir esmer bomba olmuştur.
Aynı mağazaya gider. Aynı satıcının yanıdadır.

- Şu küçük televizyon ne kadar?
- Kusura bakmayın hanımefendi, sarışınlara satış yapmıyoruz.
- İnanmıyorum, nasıl anladınız sarışın olduğumu, üç gündür kendimi esmere çevirmek için yapmadığım kalmadı?
- Hanımefendi 3 gündür satın almaya çalıştığınız şey mikrodalga fırın...

...................................

Bari sen anla be Balcı...
Yorgan yakmaya çalıştığın pire içindir. Pire... 

 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..