Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Haziran '10

 
Kategori
Haftasonu
 

1.Geleneksel Çanakkale buluşması

1.Geleneksel Çanakkale buluşması
 

26-27 Haziran 2010 Çanakkale

Merhaba MB yazarları,

Çanakkale'ye taşınalı 2 ay olmuşken, MB yazarları buluşmasından haberim oldu.

ORGANİZATÖR: Yağmur Zamanı- Sema Hanım

http://blog.milliyet.com.tr/Canakkale_bulusmasina_1_hafta_kala___/Blog/?BlogNo=249297

Öyle bir organizasyondu ki, yaprak sarması ve el açması börek bile vardı. Yoldan gelecekler düşünülmüş. Bu kadar ince Sema Hanım yani, gerisini siz düşünün.

Buluşma saat 14.00 idi ben 13.30 gibi katıldım. Ve giderek kalabalıklaştık. Herkes belli ki birbirini yıllardır tanıyor diye düşündüm...ki yanılmamışım:) Çok güzel dostluklar kurulmuş daha önce ki buluşmalardan.

Çaylar, börekler, sohbetler, fotoğraflar hatta videoya bile çekildik!

Toplantının teknoloji gurusu olarak Ceren Bensu Arslan'ı seçtik. Bu buluşmanın fotografları için facebook'ta bir grup kuracak. İlerleyen tarihlerde bu buluşmanın fotograflarını da ekleriz.

MB blogerlarından olduğunu oradan öğrendim. Kendisinden haberi olmayanlar için blog adresi:

http://blog.milliyet.com.tr/cerenbensu

Geleceğin spor yazarı gözüyle bakıyorum ve lisanslı futbolcu olduğunun altını çizmek istiyorum:)

Ben (sözde ev sahibi olarak) erken ayrılmak zorunda kaldım. Saat 17.30 yapılacak tekne gezisinde görüşürüz diye kalktım. Kalkış o kalkış.... Maalesef katılamadım.

Toplantı, buluşma öncesinde bir bardak kırılmış.

Bildiğimiz cam bardak yani... (Nazara inananlara)

İkincisi ben oradayken kırıldı. Oh, nazar çıktı dedik.

Sema Hanım üçlemek lazım dedi. Kesin üçlenir, kıskananlar çatlasın deyip gülüştük.

Eğer üçüncü bardak ben yokken kırılmadıysa..... Sema Hanım, üçüncü bardak ben olabilirim. Çünkü eve gelince üzerimde acayip bir yorgunluk, bitkinlik hissettim. Hani durduk yere...hiçbirşey yokken (hoş 2 gündür uykusuzdum ama dayanılmayacak kadar değildi...) Araba sürmeye cesaret edemeyecek cinsten bir yorgunluk...Şehitlik gezisine zaten katılamayacaktım ama tekne gezisi de kaçtı böylece:(

Kendimi toparlayıp bari yemeğe katılayım en azından çay içimi dedim. Sema Hanıma ulaşamadım. Bende Ceren'in blogu üzerinden mesaj gönderdim. Hani elinde blackberysi ile dolaşan teknoloji gurusu o ya:))

SÖZ! 2. GELENEKSEL ÇANAKKALE BULUŞMASINDA TÜM ORGANİZASYONLARA KATILACAĞIM:))

 
Toplam blog
: 119
: 1401
Kayıt tarihi
: 11.02.09
 
 

Ben kimim? Tüm sıfatlarımın dışında doğduğum günden beri bu sorunun cevabını bulmak için sürekli ..