Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mayıs '14

 
Kategori
Eğitim
 

10/A sınıfı

Bu sınıfta bir ilginçlik var.  Hiç bir sınıfa nasip olmayan şeyler bu sınıfa nasip oluyor. Hatta Allah'ın Parameciumu dahi mikroskopta poz verdi bu sınıfa. Bu günde derste konu erken bitince  söz döndü dolaştı Milliyet Blogta yazdığım yazılara geldi. Bende hadi birlikte bir yazı yazalım dedim. Onlarda çok ta hevesli olmazsalar da dersi kaynatmak için olur dediler.

4 Numaralı Yiğitcan KARATAŞ  dedi ki: Aklıma bir şey gelmiyor diyerek pası listedeki bir sonraki arkadaşına attı.

5 numaralı Mustafa BOZKURT  içimde bir sıkıntı var ama sebebini bilmiyorum dedi. Halbuki camdan baksa on beş gündür aralıksız yağan yağmur ve kapalı havanın sebep olduğunu fark ederdi.

7 numaralı Mesut MEŞE Şu okul bitse de memleketimize gitsek diye iç geçirdi.

8 numaralı Okan BALKAYA bir şeyler mırıldandı ama sınıfta kimse anlayamadı.

Sınıfın tescilli cadılarından  11 numaralı Ebru TOPÇU yazılanları okumakla yetindi ve ilk kez çaresizce sustu.

12 numara Doğanay ÇOBAN ne kadar acıkmışsa akşam evdeki yemeği merak ettiğini söyledi. Sekiz saat dersten sonra haksız da değil yani.

13 numaralı Güneş YILMAZ test çözmekten başını kaldırıp hiç bir şey demedi önce. Sonra  b şıkkı dedi. Olayı anlayınca da bu sene  çok çabuk geçti dedi.

18 numaralı Hazal KORKMAZ o kadar basit ve değersiz şeyleri kafama takıyorum ki ; hayatım keşkelerden ibaret olmuş diye afilli bir cümle ile sınıfı dumur uğrattı.

21 numaralı Aydın ALINAK Hocam uyuyabilir miyim. Komşumuzun kızını çok özledim, belki rüyamda görürüm dedi.

23 numaralı çakma hacker Vural ÇİFTÇİ Ah bu ders bitse de facebook a girsem dedi.

25 numaralı Cebrail KARINLI Hayattaki en büyük  isteğim ARZU ile İHTİYACI ayırt etmektir . Diyerek beni dahi pert etti.

ve son olarak en tescilli cadı 52 numaralı Rabia ÖZCAN yarın kimyadan bana kağıdını kim gösterecek dedi.

Herkes bizi ders yapıyor sanırken biz dersi böyle kaynattık ve heyecanla bu yazı yayınlanır mı diye beklemeye koyulduk.

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 15
: 440
Kayıt tarihi
: 10.08.12
 
 

Üniversiteden biyolog olarak mezun oldum. Bir abimizin çayını içemeye gitmek öğretmen olmama sebe..