Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '07

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

10 dakikada krokanlı pasta

10 dakikada krokanlı pasta
 

Pratik ve hafif bir pasta tarifi aldım. 10 dakikada süper bişey çıktı ortaya, paylaşmazsam çatlarım.

Çalışan bayanlara kolaylık, hatta isterlerse beyler bile yapabilirler. (Eşlerine süpriz için mesala, mutfağı fazla kirletmeden tabii)

2 avuç fındığı toz şekerle teflon bi kapta çevirmeye başladım. Şeker eridi , esmerleşti. Fındıklar azıcık kavruldu. Sonra yağlı kağıt üstünde soğuttum. Sakın elinizi değdirmeyin , çok fena yakar maazalah. ( ben ettim , siz etmeyin ) Sonra malumunuz hazır kek. 2 katlı beyaz olanlardan. Aldım keki , yerleştirdim servis tabağına. Kakao , ve şekerli suyla azıcık ıslattım. 1 kutu hazır kremayı çukur bir kapta şöyle bir çırptım. Miksere üşedim , tel çırpıcıyla elde de gayet güzel yoğunlaştı. , Kekin arasına kremanın birazını koydum . Kavrulmuş fındıkları rondoda irili ufaklı çekip , yarısını üzerine serpiştirdim. Keki kapatıp üst katına yine kremayı sürüp fındıkları döktüm.

Bu kadar...

Vay ben bu kadar becerikli miydim. Cidden nefis oldu , İkramın ardından beğenileri topladım keyifle: ) Laf aramızda benim acemi işi pastam müthiş fiyaka yaptı . Benden söylemesi , dilerseniz deneyin...

Kolay gelsin demiyorum , kolay gelecek çünkü.

Şimdiden Afiyet Olsun.

 
Toplam blog
: 60
: 1208
Kayıt tarihi
: 11.06.07
 
 

Memnun oldum... Ben de Didem :) İstanbul'da yaşıyorum. İstanbul'da yaşamayı seviyorum. Yoğun yaşam t..