Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Aralık '17

 
Kategori
Blog
 

10 uncu Yılı Bitirirken Teşekkürler

10 uncu Yılı Bitirirken Teşekkürler
 

3 Aralık 2007 de kayıt olduğum, güncelliğini yitirdiği için sildiklerime ilave yayındaki 585 blogumla  toplam 1000 den fazla yazımın yayınlandığı Milliyet Blog; eğitim, iş ve ortam sürelerinin en uzunu hatta en verimlisi olmasından ötürü benim için özel önemdedir.

Farklı kişilerin kimiyle ekrandan kimiyle yüzyüze diyaloglarla yaşattığı etkileşimlerle Milliyet Blog gerçek bir gelişim ortamı olduğu gibi giderek her ay buluştuğumuz zihindaşlar edinmemize ortam oluşturmuştur.  

Aydın Söke'de ikamet eden Sn. Abdulkadir GÜLER ile yakın zamanda Diyarbakır'da buluşmamın ayrı bir önemi vardır. Bundan hareketle 2018 Nisan ayında Milliyet Blog'tan ve diğer ortamlardan isteyenlerin katılabileceği yeni bir Diyarbakır turu da anlamlı olacaktır.  

Yakın zamanda katıldığımız 3. Blog Çalıştayında edindiğimiz algıyla sosyal medyada oluşan değişimler ve beklentilerin yoyumlanmasıyla daha etkin bir Milliyet Blog için yönetim ve blogerler olarak zihin birliği yapmamızın faydalar doğuracağını düşünüyorum.   

Yayın politikasında oluşan düzenlemeyle artık dikensiz bahçeye dönüşmekte olan Mlliyet Blogun yayınına emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.

Umarım Milliyet Blog sonsuz olur ben de becerebildiğim kadar yazarım. Şahsen veya ekrandan tanıştığım tüm bloggerlere ve editöryaya gönül hoşluğuyla sevgilerimi sunuyorum.

Kadri KANPAK

 
Toplam blog
: 617
: 1221
Kayıt tarihi
: 03.12.07
 
 

Her kesimi anlama ve kabullenme bilincimle; her kişinin asgari yaşam şartlarına sahip olabildiği,..