Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Kasım '09

 
Kategori
Blog
 

100. blogumu yazmışım !!!

100. blogumu yazmışım !!!
 

İşte bu !!!


Duyduk duymadık demeyin, arkadaşlar !

Yüzüncü bloğumu yazma zevkini tattım ya başka bir şey istemem. Değerli blog yazarı arkadaşlarımın çok seri bir biçimde yazdıklarını görüyorum, özeniyorum onlara, yazmak terapi gibi insanı rehabilite ediyor, mutlu ediyor, bir de samimi yorumlar alınca çok mutlu oluyorum.

Yalnız "Sayın" Öcal ile ilgili yazıma Drej isimli bir kürt kardeşimden çok ırkçı yorumlar almaktayım, cevabını da vermekteyim ama bu yorumlar bizi yıldırmamalı, ağır, hakarete varan eleştiriler de yıldırmamalı !!!

Yazmak, Milliyet ailesinin bir üyesi olmak gurur verici; yaşadıklarımı, algıladıklarımı paylaşmak kendimi iyi hissetmeme neden oluyor.

Nice bloglara diyor, kendime şevk ile devam diyorum !!!

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..