Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '07

 
Kategori
Blog
 

100.blog mutluluğum

100.blog mutluluğum
 

Dün yazdığım yazı ile 99. blog yazımı yazmış oldum, 100. blog mutluluğunu da kısa bir kutlama ile paylaşmak istedim. İlk baştaki yazıların kabul edilme sürecinin uzun zaman alması beni kaydımı silin diye yazmama bile itse de sonraları her gün mutlu geldim blog sayfama. Bazen öyle yürekten ve güzel yorumlarla paylaşımlar oluyor ki, gerçek yaşamımız da nerde bu güzel insanlar diye düşünebiliyorum. Sevgili ablalarımla ve siz blog dostları ile burada olmaktan dolayı mutluyum. Milliyet blog editörleri ve bize bu ortamı sağlayan yetkililere de teşekkürler. Sağlıklı günlerde yine yeniden yazabilmek ve paylaşabilmek dileğiyle, Sevgilerimle

 
Toplam blog
: 196
: 6404
Kayıt tarihi
: 30.03.07
 
 

Uzman doktorum, kendimi bildim bileli çalışıyorum. Kendi adıma  yaşamdan beklentim, huzurlu ve ko..