Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '07

 
Kategori
Ankara
 

15 Nisan, Ankara’ da kar yağıyor

15 Nisan, Ankara’ da kar yağıyor
 

Sabah sekizbuçukta pencereden dışarıya baktığımda inanamadım, Nisan’ın tam ortasında kar yağıyordu Ankara’da. Sabah uyandığımda evin neden bu kadar soğuk olduğuna anlam verememiştim, uyanınca öyle hissettim sanmıştım, meğerse hava soğumuş, baharda kış gelmiş. Oysa dün tam bir bahar havası vardı. Ülkemizin her tarafından gelip Tandoğan’a, Anıtkabir’e akın eden yüzbinlerce kişi Ankara’da bahara tanıklık etmişlerdi, bir yandan tarihe tanıklık ederken.

İyi ki dün hava böyle olmadı, büyükler için farketmezdi ama yüzbinlerin arasındaki çocuklar üşürdü. Dün çocuklar için yürümüştük, çocuklar da kendi gelecekleri için...

Keşke hava günler önceden soğusaydı, İç Anadolu’da kış var deselerdi ve İzmir’den o çocuklar yola çıkmasaydı ve bu bitmeyecek acılar hiç başlamasaydı.

Ankara’da bir Pazar sabah kar bir başlıyor bir kesiliyor. Kar taneleri bir bakıyorum minicik, bir bakıyorum büyümüş. Bahar günü kar böyle yağar, kararsız, düzensiz ve yerler beyaz olmaz.

Ağaçlarda çiçekler var, ağaçlardaki çiçekler sevmezler üzerlerine konacak kar tanelerini. Kar taneleri gibi beyazdır o çiçeklerin kimisi. Şimdi soğukta onlar da dökülür kar yağıyormuş misali.

Pazar sabahı pencereden gördüğüm kar taneleri dün sabaha, dün öğleye, karlı günlere, acı günlere, umuda, umutsuzluğa, geleceğe getirdi, götürdü beni.

Ankara 15-4-2007 08:30

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..