Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ekim '08

 
Kategori
Blog
 

150. blog

150. blog
 

Bu benim 150. blogum.

Çoktaaaan 100’ü geçmişiz de farkında değiliz. Buraya tesadüfen düştüm. Milliyet gazetesini kurcalarken buldum burayı.

Buraya gelmeden önce düşüncelerimi paylaşabilecek bir site arıyordum. Maç yorumları yapabileceğim, diğer konulara da el verdiğince değinmek istediğim bir site en büyük hayalimdi.

Arayan bulur derlermiş ya. İlk önce FBSK adlı bir sitede yazıyordum. O sitede topu topu 2 kişi yazıyorduk. Tolga ve ben. Bazen üçüncü kişiler katılabiliyordu. Tam anlamıyla üçüncü kişi pek olmadı. Canı isteyen 2 kelime yazıp geçiyordu.

1 sene kadar bu böyle devam etti. Tabi bu arada MB’de yorumlar yazıyordum . MB’ye yazı yazamıyordum çünkü kabul edilmemiştim. Bir gün E-mail geldikten sonra çok sevindim. O gün bugündür yazıyorum. Bana yorum yapan ve yapmayana teşekkürlerimi sunuyorum. Beni okuyan herkes için ayrıca yine teşekkür ediyorum.

Daha da yazmak isterim. Herkese kolay gelsin. İyi geceler.

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..