Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '11

 
Kategori
Blog
 

16 Nisan! Hayırlı bir gün!

Arif Öğütçü arkadaşımız güzel bir toplantı tertip ediyor.

“16 Nisan Ankara buluşması”

Ankara ülkemizin kalbi! Bürokrasinin de merkezi! Böyle bir şehirde toplantı yapılırsa konumuna uygun bir kıyafetle katılmak uygun olur diye düşünüyorum!

Lacileri hazırlıyorum yani!

Sinekkaydı tıraşımı da olacağım!

Benim bir huyum vardı! Aldığım ayakkabılar ilk günkü boyasıyla eskirdi! Bunu Ankara için değiştirdim! Boyacıya da beş lira para verdim! Yanından geçerken selam veriyor bana şimdi!

Dün bir ceket aldım! Mağazada tam üzerime göreydi! Eve geldim, daraldı mı ne, kimse yakıştıramadı!

“Dar bu! Git bir beden büyüğünü al!”

Tezgâhtar verse kızardım ama mağazanın patronu seçmişti bana onu!

“Abi tam oturdu üzerine! Manken gibi oldun!” Demişti!

İkna olmuştum!

Değiştirmedim! Başka bir tane alacağım!

Bu bir hazırlık tabi! Gün olur Milletvekili olarak da Ankara’ya gitmeyi nasip eder Mevla’m; adı görklü Muhammet!

Fakat tıraş konusu beni birçok etkinliklerden alıkoymuştur! Kirli sakalı tercih ederim! Böyle olunca da bana kala kala Saadet’ten Milletvekilliği kalıyor! Öbürleri kabul etmez!

Sanırım Ankara’ya yetişirim!

Gündüzden hayırlı bir işe tanık olacağım da!

Hayırlısı olsun!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..