Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Temmuz '11

 
Kategori
Özel Günler
 

17 Temmuz Doğum Günüm...

Uzun bir aradan sonra içimden geldi şu an, yarın tatile çıkıyorum ve 3 gün sonra 17 Temmuz'da Doğum Günüm.. Ne hissediyorum.... yaşımın en güzel çağındayım belki, herkes bir yaş daha yaşlanıyorum diye üzülürken ben 43'ü devirmenin, acı tatlı yaşadığım herşeyin mutluluğunu sağlıklı olmamın verdiği huzuru yaşıyorum yüreğimde.. Hayatımın bana kazandırdığı en değerli şey öncelikle anne olmam, onlar öncelikle yaşama sebebim, mutluluğum, huzurum en masum aşklarım benim. Hayatımın sonuna kadar iyiki yapmışım diyeceğim en doğru kararım. Dilanım ve Batuhanım çok seviyorum sizi çooooook. 

Ve 43 yaşa dönüp baktığımda 21 yıllık çalışma hayatım ikinci sırayı alıyor, bir bayan olarak bana ekonomik özgürlüğümü kazandıran ve bugüne kadar kimseye muhtaç etmeden dimdik ayakta tutan, ikinci şansım benim.. İlk işe başladığımda 20 yıl nasıl geçer diye düşünüyorken şimdi yılların ne kadar çabuk geçtiğini bana neler kazandırdığını görüyorum. Hani bir söz vardır ya çocukta yaparım kariyerde! ben ikisinide başarmış biri olarak kendimle bugün gurur duyuyorum, belki bu kadar yıl çalışıp da hala işini çalışmayı seven çok az insan vardır, ben seviyorum zaman zaman uyku problemi olup sızlansamda işim benim ikinci yaşam evim gibi.. 

Tabiki hayatımın bana kazandırdıklarının dışında kayıplarımda oldu 43 yılda. Ama en acısı hala içimi sızlatan hala canımı yakan hala yokluğuna alışamadığım canım babamı kaybetmiş olmam... doyamadım ona, 7 yıldır hasreti hiç bitmiyor hiç bir zamanda bitmeyecek. Özlem doluyum sana canım babam, sen benim umudum, sen benim güvencem, sen benim tesellim, sen benim doğrum, sen benim herşeyimdin. Hayatımda hep seni örnek aldım senden öğrendim dürüst olmayı, senden öğrendim işimi sevmeyi başarılı olmayı ve gururumla onurumla yaşamayı.. şimdi gözyaşımda varsın sadece ama biliyorum ki nasıl hayattayken benimle övündüysen gurur duyduysan verdiğim hayat mücadelesinde sensiz, senin bana öğrettiklerinle sen varmışcasına yaşıyorum hayatımı.. Hani derdin ya bana hep, Aslan kızım! ben yine aslanlar gibiyim canım babam.. Soyadını taşıyor olmamın, senin kızın olmanın gururunu yaşıyorum. Seni çok seviyorum, gözlerim dolu dolu oldu yine sen hep böylesin bende hep ... 

Ve özelimde ben!! mutlu sağlıklı huzurlu.... Kırkımdan itibaren kendimi farkedişim, bir kadının belki de en güzel yılları.. yaşanmışlığın verdiği bir olgunluk, eğer bir anneyseniz çocuklarınızdan sonra kendi değerinizi anladığınız evet ben varım benim doğrularım benim kararlarım benim istediklerim diyebildiğiniz en güzel yıllar. Acıysa evet bile bile çektim, aşksa evet isteyerek yaşadığım, keşkelere takılmadığınız belki de iyi ki yaşamışım dediğiniz altın yıllar.. Sorgulamaktan çok yaşama sevgiyle sarılmak.. Yaşanan her ne olursa olsun yeni bir umutla hayata asılmak.. unutmayın ki kapanan her bir kapı yeni bir ışığı simgeler.. oturup ağlamaktansa bugün nefes alabilmenizin mutluluğunu yaşayın. Yürek kapınızı açın, ne kadar seviliyorsanız o kadar sevin değer gördüğünüz kadar değer verin.. Önemli olan sensin, bu hayat senin.. 

Ve bugün eksikliğini yaşadığım çok fazla bir şey yok hayatımda. Aşksa en güzelini doya doya yaşadım, annelikse iki tane dünya tatlısı çocuğum oldu. İş'se emeklliliğimi haketmişim, aileyse en sıcağına sahibim.. Sağlığım yerinde, huzurum yerinde daha ne isteyim.. İYİKİ DOĞMUŞUM, İYİKİ VARIM, ÇOCUKLARIMLA, SEVDİKLERİMLE DAHA NİCE MUTLU YAŞLARA... Hepinizi özledim sevgili milliyet blog dostlarım sizlerde iyiki varsınız. Tekrar görüşmek dileğiyle, esen kalın.. 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 27
: 6377
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

42 yaşında 2 çocuk annesi bir bayanım. Çalışıyorum, yazmaya dün karar verdim, nekadar başarılı oluru..