Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '18

 
Kategori
Türkiye Ekonomisi
Okunma Sayısı
573
 

19 Şirkete 135 Milyar Teşviki Eleştirenlere; Teşvik mi Yanlış, Teşvikin Bu 19 Şirkete Verilmesi mi?

19 Şirkete 135 Milyar Teşviki Eleştirenlere; Teşvik mi Yanlış, Teşvikin Bu 19 Şirkete Verilmesi mi?
 

Muhalefetin eleştirilerine baktım, yanlış bulmuyorlar ama biraz teşvik verilecek şirketler konusunda çekinceleri var.

Ve işte iyi düşünüldü mü, yolsuzluğa açık, istenen sonucu sağlamaz gibi öz ile ilgili olmayan eleştiriler.

İhracatımıza 6 milyar ilave katkı yapacakmış, kayda değer bulmadım doğrusu. Meblağ bayağı yüksek, daha büyük beklenti içindeyiz. 35 bin doğrudan, 134 bin dolaylı istihdamı da az buldum.

Üretimin teşviki anlamında doğru bir uygulama, 19 şirkete verilmesi ise daha da doğru, devletin ona buna para saçacak lüksü yok, tek atış gibi bir şey, isabet sağlamak zorundayız.

Ekonomide kurtuluş savaşı, kazanmaya mecburuz. Umarım 19 şirket bu amacı gerçekleştirecek şekilde özenle seçilmiştir. Batık yandaş şirketleri kurtarmak falan… Halkın parası bu hesabı verilemez.

Ülke yararına projelerin başarılı olması için muhalefet de olsak destekleyeceğiz ve başarılı olmayı dileyeceğiz.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Kıymetli Kerim Korkut; Bu Korkut soyadını neden beğendiğini biliyordum.Birincisi Erzurum Atatürk Üniversitesinde öğrenciler benden korksun, İkincisi Milliyet Blogda yazarlar benden korksun diye. Lakin bu soyadı sana çok yakışmış milyonlarca Kerim adı var, ancak Korkut soyadı parmak sayısı kadardır.Bizde sizi bu Korkut soyadı ile tanıdık doğrusu çekindik bazanda korktuk.)))) Saygılar sunuyorum.Ömrüne ömür katılsın, sağlık ve mutluluğun daim olsun diyorum.

Mehmet Burakgazi 
 15.04.2018 12:51
Cevap :
Yok ya ödleğin biriyim, gerçi bir keresinde adamın birini elimden zor almış olsalar da paltosu paltomun düğmesine takılmış ondanmış.Amma vilakin böyle bi değişik konularda celallenirim. Bana mektup yazan bi kızın mektubunu üniversite yurdunun mektupluğundan alıp cevap yazıyo biri.kız bana durumu söylüyor.Niye söylüyon ki ha ben ha karı koca değiliz bir şey değiliz tanımıyoruz bile birbirimizi.Ama ağam ben bunu namıs yaptım! O zaman bu kadar akıllı değildir.İnşaattan bir demir alıp çocuğu bekledim. Gelmeyince anos ettirdim.Memlekete gitmiş.Sonra da hırsım geçti.Kızla da zaten arkadaş olmadık. Tanımadığım bir kız yüzünden katil filam olacaktım. Şimdi bunu tanıdığım için bile yapmam!  22.04.2018 19:00
 

Teşvikler bir devletin coğrafyası, sosyolojisi (demografisi) ve kaynaklarına göre programlanmadığı sürece gerçekçi olamaz :(

Kadri KANPAK 
 13.04.2018 9:59
Cevap :
Ben sana katılıyorum da yalnız gerçekten bir şeyler yapacağına inanılan şirketlerin öncelikle desteklenmesi taraftarıyım.  16.04.2018 10:07
 

Şirketler bağımsız ve özgür ticari anlayıştasalar mesele yok...Selamlar.

Abbas Oğuz 
 12.04.2018 19:53
Cevap :
"Şirketler bağımsız ve özgür ticari anlayıştaYsalar mesele yok" Budur işte...   16.04.2018 9:59
 

Kıymetli Korkutan; Devlet hesabını yapmış, güven ve itimada şayan bulmuş ki bunları tercih etmiş. Ekonomide kar ve zarar ince üç elekten geçiyor.Teşvik verilecek şirketlerde bu mutlaka bu ince ayıklamadan geçmiştir.Saygılar sunuyorum.Sağlık ve mutluluk diliyorum.

Mehmet Burakgazi 
 12.04.2018 18:58
Cevap :
"KORKUTAN" MI? KİMİ KORKUTMUŞUZ Kİ.MAHSUS KORKUT DEDİM Kİ KORKAKLIĞIMI GİZLEMEK İÇİN. FEKAT GEÇMİŞ HAYATIMDA SOYADIMA UYGUN İCRAATLARIM OLMUŞTUR EVVEL ALLAH.  15.04.2018 10:12
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 3744
Toplam yorum
: 11193
Toplam mesaj
: 282
Ort. okunma sayısı
: 686
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster