Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mart '12

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

20'lik diş

20'lik diş
 

20 'lik diş kiminin başına gelmiş, kiminin ise yanağına bile uğramamıştır. Geçtiğimiz salı büyük uğraşlar, korkular vererek dişimi ameliyat ile aldırmayı başardım. Korku, heyecan karışık bir saat boyunca bekledim, ardından beni ameliyata aldılar. İğneyi yediğim andaki acı çok azdı, tabi sonrasını hissetmedim bile yüzümün yarısı uyuşmuştu, doktor "şimdi tak- tuk sesler duyabilirsin" diyordu. Dişimi yerinden çıkartmaya çalışıyorlardı, bir yandan da çıkmayınca yontuyorlardı sanırım öyle hissettim.

Büyük uğraşlar vererek sonunda çıkmayı başardı dişim, uzun bir "ooohhh" çekemedim çünkü baş ağrısı almıştı yerini. 4 buçuk saat hiçbirşey yemeden durma gayretini de gösterdikten sonra o gün sadece soğuk ama çok güzel olan ev yapımı tarhana çorbası ile geçti.

Ertesi gün ise ağrı kesici olmadan duramıyordum, başıma başıma zonkluyordu sanki, çorbanın dışında diğer gıdalardan da yemeye başlamıştım. Ve bugün 3. gün ve hala dikişlerim üzerinde haftaya Salı ondan da kurtulup ağrılarda geçince umarım sağlığıma kavuşurum, diye düşünürken aklıma 29 Mayıs'daki yeniden 20'lik diş çekimim geliyor ve içimi korku bürüyor.

Diyeceğim o ki, insanın korktuğu gibi olmuyor, örneğin ben çok korkuyordum açıkcası.. Dişi  çekerken acır mı? Hisseder miyim ? Sonrasında ne olur ? diye soru soruyordum çevremdekilere..

Meğersem ağrı kesicilerin etkisi ile unutuveriyormuşum herşeyi, tabi fazlası da zarar.

Arada sırada ağrı yapsa da çabuk geçmesini umut ediyorum..  

 
Toplam blog
: 195
: 932
Kayıt tarihi
: 09.01.12
 
 

Ben kimim ne yaparım? Aklıma düşeni yazar, gördüğüm kareyi ölümsüzleştirmek isterim. Kulağıma tak..