Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

03 Haziran '10

 
Kategori
Blog
 

200.cü blog yazım

200.cü blog yazım
 

Her şey gönlünüzce olsun,,,,,,,


Merhabalar,

Bu yazım sizlere bir duyuru gibi olabilir ama 200 Blog yazımla sizlerle birlikte oldum.

24 Kasım 2007 yılından bu güne kadar yani, yaklaşık 2.5 senedir Milliyet Blog ailesiyle

birlikteyim.

Milliyet Blog ailesinden bir üye olmak çok güzel bir duygu, özellikle ilk yıllar çokta heyecanlı idim ama gün geçtikte heyecanımı yenip sizlerle güzel şeyler paylaşmayı denedim ve sanırım başarılı da oldum.

Şimdiye kadar yazmış olduğum 199 adet blog yazımın hepsine yorum aldım bu benim en büyük gururum, son yazılarıma iste çok az yorum aldım bu benim üzüntüm, bunu gerçekten söylüyorum.

Bir Atasözü vardır hepiniz biliyorsunuz, Tüfek icat oldu mertlik bozuldu, bizim Milliyet Blog ailemizde de Facebook icat oldu dostluklar bozuldu. (arkadaşlıklar devam ediyor)

Bundan iki önceki yazım Doğum günüm ile ilgili bir yazıma ve tam 13 adet yorum aldım.

2009 yılındaki Doğum günüm için yazmış olduğum yazımda ise tam 41 adet yorum almıştım.

Milliyet Blog 2010 doğum günü yazıma yorum yapmayan tüm arkadaşlarım hatta daha bile fazlası Doğum günümü Facebook sayfamdan kutladılar, sağ olsunlar var olsunlar.

Bana mı öğle geliyor bilmiyorum ama artık tüm arkadaşlarım arkadaşlıklarını Milliyet Blog da başladılar ama Facebook sayfalarında devam ettiriyorlar.

Neyse aslında bu güne özgü yazacağım çok şeyler vardı ama vaz geçtim.

200 Blogumu yazmanın gururu içerisindeyim.

Tüm Milliyet arkadaşlarıma hem teşekkür ediyorum hem de onları yani sizleri çok sevdiğimi söylemek istiyorum.

Hepinize iyi ve sağlıklı güzel günler diliyorum.

Sevgiler,

Hülya-Alyoşa-2010

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...