Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ocak '15

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

2015’in Rengi “Marsala”

2015’in Rengi “Marsala”
 

Pantone Renk Enstitüsü, 2015 yılı için kırmızı şarap rengi ile birlikte tarçın tonlarını da içeren, bordo ile kahverengi ama daha çok bordoya yakın bir renk olan marsala rengini seçti. Minik bir araştırma ile aslında adını İtalya’nın Akdeniz Adası Sicilya’nın batısında bulunan Marsala’dan aldığını öğrendim. Pantone’nin her sene seçtiği renkler pek çok tasarımcı tarafından takip ediliyor. 2015 boyunca bu tatlı rengi; moda, güzellik, dekorasyon gibi bir çok alanda göreceğiz gibime geliyor. Ben de zaten bu tip çarpıcı renklere bir pastellik katarak oluşturulan renkleri hep sevmişimdir.

Geçen senenin “parlak orkide” rengini şahsen “marsala” ile çabucak unutacağım:) Biraz kış rengi bana göre, montlar kabanlar, deri çantalar, botlar, boğazlı yün kazaklar hayal ettim, çok yakıştırdım.

Dekorasyonda da bolca kullanıldığına şahit olacağız bence, şamdanlara, yastıklara, saksılara çok yakışacağına eminim.

Inglot ve Sephora’da  marsala rengi kombilerini hazırlamışlar bile.

 

 
Toplam blog
: 5
: 727
Kayıt tarihi
: 08.01.15
 
 

İki gezgin, lise yıllarında tanışıp, 2 yıl önce evlenen gezmeyi, yeni yerler keşfetmeyi, keşfetti..