Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

2016 yılında en şanslı burç hangisidir?

2016 yılında en şanslı burç hangisidir?
 

www.aliozdemir.net


Fala inanma, falsız da kalma demişler.

1968’de doğdum. 21 yaşımda öğretmen oldum. 23 yaşımda Edirne’de öğretmenken tayinim Manisa’ya çıkmıştı. Otelin lobisinde oturuyordum. Yaşlı bir Roman kadını lobiye girdi. İsteyenlerin falına bakmaya başladı.

Ben de öylesine falıma baktırmıştım…

Kadın parmağımı bardaktaki suya sokturdu…

Sonra 4 şey söyledi…

1.      “Çok yakın zamanda Ege’de bir ile gideceksin” dedi.

2.      “Bir oğlun olacak” dedi.

3.      “İleride zengin olacaksın” dedi.

4.      “İleride Kıbrıs’ta çalışacaksın” dedi.

 

20 yılda bunların hepsi gerçekleşti. Kadının bunları nerden bildiğini hala çözmüş değilim.

 

Burcum Terazi. Bu burcun sayılan özellikleri bende var.

26 yıllık öğretmenim. 45 kitap yazdım. Hiçbir sağlık sorunum yok.

Her gün 5 saat okurum yazarım.

 

Fal okuyarak İLERİ gideceğini düşünenlere şunu söyleyeyim. Çalışmadan, okumadan, öğrenmeden HİÇ BİR BAŞARI elde edilemez.

 

Falcılar bir şey söyler. Sizde gayret yoksa sonuç sıfır olur.

 

Not: Kargo bedelini ödeyen herkese 1 kitabımı hediye ediyorum.

 

Ali Özdemir

Web: www.aliozdemir.net

E-posta: erdemyayinevi@yandex.com

 

 
Toplam blog
: 288
: 1733
Kayıt tarihi
: 24.04.11
 
 

Eğitimci - Yazar - Yayıncı. 1968'de doğdu. Marmara Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesini bitird..