Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '18

 
Kategori
Bayramlar
 

23 Nisan Bayramınız Kutlu ve Mutlu Olsun

23 Nisan  Bayramınız   Kutlu   ve  Mutlu Olsun
 

23 Nisan Ulusal ve Egemenlik Bayramı kutlu olsun


Cumhuriyetimizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk Milli Mücadele sırasında yapılan başarıların önde geleni 23 Nisan 1920‘de TBMM‘ni kurmuş ve bu mutlu günü bir bayram olarak çocuklarımıza armağan etmişlerdir. Atatürk ne demişti bir sözünde: Hâkimiyet kayıtsız, şartsız milletindir” diye.

TBMM kuruluşunun 98. Yılını milletçe kutlamanın sevinci içindeyiz. TBMM’ni kuran ve bu mutlu tarihi günde tüm emeği geçen saygın devlet büyüklerimizi saygıyla, rahmetle ve sevgiyle anıyor, mekânları cennet olsun diyorum.

Yarının büyükleri olacak tüm çocuklarımıza sağlıkla daha nice başarı dolu günlere, daha nice kutlu ve mutlu bayramlara ulaşmalarını diliyorum.   

Bu mutlu günün anısına sözümü M. Kemal Yılmaz’ın bir şiiriyle bağlamak istiyorum. Bu vesileyle M. Kemal Yılmaz’ı da vefatının 5. yılında saygıyla ve rahmetle anmış olacağız.  


Abdülkadir GÜLER
21. 04.2018-  SÖKE

BİR GÜN TÜM ÇOCUKLAR

Bana çocukları gönderin
Beyaz çocuklar, kara çocuklar
Sarışın, sıska, tombul
Hepiniz el ele verin


Bana çocukları gönderin
Topları kaçsın bahçeme
Bırakın ezsinler çiçeklerimi
Meyvalarımdan yesin
Doya doya her biri

Kargıdan atlarıyla ortalık toz- duman
Zafer naralarıyla geçsinler sokaktan
Kansız ve ölümsüz uçurtmaları
Hava savaşında
Ve Havuzda


Gemiler yürüsün düşman üstüne
Ve sonra barış yapılsın yine
Bir teki ölmesin askerlerimin
Hepsi köylerine dönsünler
Ben söyle savaş isterim

Çocuk başkan, çocuk kumandan
Üşümüş tüm çocuklarım
Avuçlarıma alıp
Bir ısıtsam

Ne bir sıkıntı, ne bir tasa
Hiçbiri uykusunda korkmasa
Canları ne istese
Onu yese
Tüm çocuklar bana
“Baba” dese, “ amca” dese
Ağlamasa hiç biri
Gülse, gülse hep gülse


Ve efendim bir de derken
Dünyada tüm çocuklar
Bir sabah uyanıp erken
Bakmışsın her yerde 23 Nisan
Radyoda zafer marşları çalsa
Ve bir daha dünya
Çocukların olsa…
                     

                   M. Kemal YILMAZ
Ozanca dergisi Sayı: 7, Temmuz 1971
Umurlu Çiçekleri, 3. Baskı- Aydın 2012. s. 120- 121


 

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..