Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '17

 
Kategori
Anılar
 

29 Yıllık Dostluk

29 Yıllık Dostluk
 

mary anne zabawa


29 yıl önce Eskisehir , İletişim Fakültesi ve Mary Anne ile ilk karsılaşmamız.  Eğer şimdi İngilizce biliyorsam , onun sayesindedir. 8 Ekim 2017 , hayata veda etti cok sevdigi Alanya'da. Öğrenince cok üzüldüm. Artık ona mektup yazamayacaktım.

Türkiye'yi ve Türkleri cok seviyordu. Burda yaşadı 14 yıl . Dünyayı gezmişti, kimbilir ne kadar öğrencisi vardı. Ben de onlardan biriyim.

Dile kolay! Dostlugumuz cok kıymetliydi. Kore'de, Japonya, Umman, Afganistan,Eskisehir'de üniversitelerde İngilizce'yi öğretti.

İncecik, narin, ışıl ışıl gözleri vardı. İnanıyorum ki o gerçek dünyada şimdi ve en güzel köşelerden birinde huzurlu

İyi ki karşılaşmışız Mary Anne , seni hiç unutmuyacağım.

 

Melek Mazie!

 

 
Toplam blog
: 23
: 86
Kayıt tarihi
: 24.01.12
 
 

Ekonomi okudum. Bilişim firmasında çalışıyorum. Okumayı, araştırmayı cook severim. Özel merakları..